- Pris
- 1800
- Returpolicy
- Om den avviker från beskrivningen
- Bilder Skickat
- Ja
Prisbumpar till 1800 kr eller bud!
(tidigare 2000, 2200kr)
Zodiac V-Wolf i MYCKET fint skick!
Detta är en klocka med stor så kallad "vrist-närvaro" med sina 44mm utan krona,
men tack vare de integrerade luggarna passar den ändå bra på mindre handleder också, lug2lug-måttet är samma som bredden, 44mm.
Caset på denna är bland de finaste V-wolf jag sett, med endast små hairlines.
Safirglaset är helt perfekt.
Den suveräna originallänken är också fin men har klart mer lines än caset, klara en handled på drygt 18,5 cm.
Som vanligt på V-wolf så finns det små tendenser till gulnande små gulbruna märken på plastploppen som sitter på kronan... modelltypiskt, men väldigt lite på just detta ex.
Klockan är Quartz och håller tiden som ett bra Swiss Quartz ska.
Jag lägger upp många bilder här, studera dem då de är en del av beskrivningen, och fråga efter fler om jag missat nån vinkel!
För ett säkert köp, se min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/jonasuppsala.100593/
(tidigare 2000, 2200kr)
Zodiac V-Wolf i MYCKET fint skick!
Detta är en klocka med stor så kallad "vrist-närvaro" med sina 44mm utan krona,
men tack vare de integrerade luggarna passar den ändå bra på mindre handleder också, lug2lug-måttet är samma som bredden, 44mm.
Caset på denna är bland de finaste V-wolf jag sett, med endast små hairlines.
Safirglaset är helt perfekt.
Den suveräna originallänken är också fin men har klart mer lines än caset, klara en handled på drygt 18,5 cm.
Som vanligt på V-wolf så finns det små tendenser till gulnande små gulbruna märken på plastploppen som sitter på kronan... modelltypiskt, men väldigt lite på just detta ex.
Klockan är Quartz och håller tiden som ett bra Swiss Quartz ska.
Jag lägger upp många bilder här, studera dem då de är en del av beskrivningen, och fråga efter fler om jag missat nån vinkel!
För ett säkert köp, se min referenstråd:
https://klocksnack.se/threads/jonasuppsala.100593/
Senast ändrad: