Eric Jajjamensan P
Jaktledare
- Pris
- 3500kr
- Returpolicy
- När allt annat är uteslutet
- Bilder Skickat
- Ja
NU PÅ TRATTEN men så länge den inte har bud går den att avbryta.
Hallåj!
Eftersom jag är riskbenägen och en allmänt härlig typ var jag bara tvungen...
Som inte så sällan gick det inte så bra. Kanske inte konstigt eftersom jag de senaste 5 åren fastnat i att 40mm är min absoluta bortre gräns.
Men iallafall. Tre eller fyra vinglas in på en lördagsnatt tänkte jag; cool, typ en Bell&Ross.
Ett klick senare var den min.
Så gillar du stekpannor som visar tiden, behöver en tidvisare som funkar som knogjärn eller är en Sasquatch så har du klockan för dig här.
Skicket är mycket bra och du kan skrämma vem som helst med den.
Du googlar säkert gärna reda på massor av onödiga fakta om den. Min spec säger att den är stor. STOR. Som John Goodmans röv.
Blir du illa till mods av annonsen. Bra, en indikation att vi kanske inte ska ha med varandra att göra.
Precis som de människor som är: petiga, omständiga, snåla eller opportunister.
Vad vill jag byta mot då? Helst Zodiac. Annars något ovanligt och kul. Men det är en smal chans att det blir av om det inte är en Zodiac.
Trevlig kväll!
(Nej det var inte repor på glaset, bara böös)
Hallåj!
Eftersom jag är riskbenägen och en allmänt härlig typ var jag bara tvungen...
Som inte så sällan gick det inte så bra. Kanske inte konstigt eftersom jag de senaste 5 åren fastnat i att 40mm är min absoluta bortre gräns.
Men iallafall. Tre eller fyra vinglas in på en lördagsnatt tänkte jag; cool, typ en Bell&Ross.
Ett klick senare var den min.
Så gillar du stekpannor som visar tiden, behöver en tidvisare som funkar som knogjärn eller är en Sasquatch så har du klockan för dig här.
Skicket är mycket bra och du kan skrämma vem som helst med den.
Du googlar säkert gärna reda på massor av onödiga fakta om den. Min spec säger att den är stor. STOR. Som John Goodmans röv.
Blir du illa till mods av annonsen. Bra, en indikation att vi kanske inte ska ha med varandra att göra.
Precis som de människor som är: petiga, omständiga, snåla eller opportunister.
Vad vill jag byta mot då? Helst Zodiac. Annars något ovanligt och kul. Men det är en smal chans att det blir av om det inte är en Zodiac.
Trevlig kväll!
(Nej det var inte repor på glaset, bara böös)
Senast ändrad: