• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zozoo

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt Speedmaster till Zozoo utan bekymmer. Mycket trevlig kommunikation och bra bemötande. Bara gott att säga.
 
D

Deleted member 11690

Guest
Sålt ett AP gummi till @Zozoo, inga konstigheter. Snabb betalning och bra kommunikation. GG i min bok!
 

thomastheswede

Audemars
Hjälpte en kollega att osett köpa en 126600 av Zozoo. Snabb och bra kommunikation, smidig lösning på leverans och klockan är precis så fin som utlovats. 100% GG.
 

Mr E

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka i övre prisklassen till @Zozoo, allt gick smidigt och enkelt. Snabb affär (han kom till Sthlm dessutom) och cash på kontot direkt. Rekommenderas!
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Sålt en Rolex 114060 till Zozoo.
Allt gick smidigt, inga konstigheter. Trevlig och smidig kommunikation och affär. Kan varmt rekommendera! 100% GG i min bok :)
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Gjort en affär med @Zozoo för en Sjöö Sandström Royal Steel Chrono med väldigt bra service och leverans. Allt gick väldigt smidigt och bra. Gör gärna framtida affärer med honom igen
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Köpte klocktillbehör på distans. Mindre än 24 timmar senare hade jag den i handen. Superfint skick och bra packat. 110% goodguy som jag gärna gör fler affärer med!
 

Geparden

Audemars
Köpt band av @Zozoo
Trevlig säljare som var angelägen om att allt skulle flyta på smärtfritt. Paket på lådan strax efter betalning.
Absolut good guy i min bok!
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Ännu en affär på distans. Denna gång en klockan i 30+klassen. Allting gick smidigt och mycket snabbt! Härligt med sådana affärer!
 

bullen

Cartier
Köpte en klocka på distans av Zozoo. Klockan var ordentlig packad och i det utmärkta skick som utlovades. Även snabb och trevlig kommunikation, helt klar en goodguy!
 
Topp