• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ZQT

Wi

NLA
2-Faktor
Jag och Jakob har inte gjort affärer tillsammans, vi har däremot träffats. Det är utan tvekan en goodguy som jag skulle kunna swisha över en förmögenhet till och fortfarande känna mig säker!
 
  • Like
Reactions: ZQT

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Köpte en Mont Blanc-penna av JakobZ idag. Finfin penna och mycket trevlig säljare. Skulle inte tveka att handla av honom igen.

/Henrik
 
  • Like
Reactions: ZQT

olle_r

Breitling
Har köpt en Rolex från Jakob. Jakob är seriös och pålitlig, trevlig och kunnig. Affären gick väldigt smidigt och jag är en väldigt nöjd köpare.
 
  • Like
Reactions: ZQT

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt till JakobZ, inga som helst konstigheter - Gör gärna affärer med denna herre igen!
 
  • Like
Reactions: ZQT

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Handlade lite OT prylar för en femhundring av honom, enkel att ha och göra med samt snabb leverans. Rekommenderas.
 
  • Like
Reactions: ZQT

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Handlat av JakobZ, förskottsbetalning och leverans dagen efter precis som det ska vara - 100% Goodguy som jag utan tvekan skulle handla av igen!
 
  • Like
Reactions: ZQT
Köpte en skjorta (stämde efter beskrivning) av ZQT med god kommunikation från start till stopp. Betalning skedde fredagen den 24/2, skjortan kom fram 6/3.

Allt som allt, klart good guy i min bok!
 
  • Like
Reactions: ZQT
Topp