• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Zulu band PVD 5ring Premium 20/22/24mm

Josef B

Bestraffaren
Pris
130
Returpolicy
Returpolicy:
Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. Vid retur ska varan/varorna självklart vara oanvänd och plomberad. Returfrakt och emballage betalas av köparen.
Jag ansvarar inte för Postens slarv.
Bilder Skickat
  1. Ja
Har nu några Zulus PVD 5ringar till salu.
De är gjorda av premium material, något tjockare än vanliga natos, grövre i tyget och har en väldigt fin lyster, sk G10! Väldigt bekväma! Ihopydda för mer tålighet och klarar av tyngre klockor.
De är 20mm breda och 27 cm långa utom #2 Orange som är 26,5 cm. Har även färger i 24mm.

Kika gärna in på min hemsida för bättre översikt!

Priser
Zulu 20mm PVD 5ringar Premium 130kr/st
Zulu 24mm PVD 5ringar Premium 130kr/st
+frakt 10kr (Fri frakt vid köp av två band)
Vid köp av tre band (nato, zulu, perlon, gummi/silikon och läder) så får man bandbytarverktyg modell 30 på köpet.

Jag behöver ditt namn, adress och telefonnummer, och glöm inte skriva ditt nick på meddelande till mottagaren. Banköverföring eller Swish.
Varorna skickas så fort som möjligt efter att jag sett pengarna på kontot.

Zulu 5Ring PVD 20mm #1 Svart

zulu5ringpvd20mm-1.jpg


Zulu 5Ring PVD 20mm #2 Orange

zulu5ringpvd20mm-2.jpg


Zulu 5Ring PVD 20mm #5 Grå

zulu5ringpvd20mm-5.jpg



Zulu 5Ring PVD 20mm #10 Svart/grå

zulu5ringpvd20mm-10.jpg



Zulu 5Ring PVD 20mm #19 Grön

zulu5ringpvd20mm-19.jpg


Zulu 5Ring PVD 20mm #31 Ljus sand

zulu5ringpvd20mm-31.jpg



Zulu 5Ring PVD 20mm #80 Khakigrön

zulu5ringpvd20mm-80.jpg



Zulu 5Ring PVD 20mm #Camo3

zulu5ringpvd20mm-camo3.jpg




Returpolicy:
Jag erbjuder full retur om objektet inte är som beskrivits. Vid retur ska varan/varorna självklart vara oanvänd och plomberad. Returfrakt och emballage betalas av köparen.
Jag ansvarar inte för Postens slarv.
 
Senast ändrad:
Topp