• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Zuludiver natoband + custom rubber nato (YDW)

Shadyboy

Cartier
Pris
80
Returpolicy
Retur endast vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Drabbades av natoband-hysteri och köpte på mig ett gäng till min CWC. Men klockan fick lämna och nu har jag ingen med rätt luggbredd, så banden förtjänar att hamna hos någon som använder dem (till skillnad mot mig... 4 av banden är helt nya).

Från vänster

1. Ett custom made perforerat silikonband gjort av Yellowdog watch straps. Har endast provat det en gång och köptes med ambitionen att användas sommartid för att kunna bada utan att behöva gå runt med blöta natoband på armen. Blev aldrig använt. Single pass, borstad hardware, grymt välgjort och du kommer inte hitta ett liknande på stranden i sommar! Pris 300 kr. (se usla extrabilder med mobilkamerablixt)

2. No name single pass, grått. 50 kr

3. Zuludiver seatbelt nato - mjukaste och skönaste jag känt på. Helt nytt och borstad grå hardware. Pris 100 kr. (Zuludiver/Geckota-flärpen finns, men syns ej på bild) SÅLT

4. Zuludiver single pass nato, svart. Tygmärlor som gör det extra skönt när man är krigsplacerad vid laptopen och vill slippa raspa runt. Helt nytt med grå hardware. 80 kr. SÅLT

5. Zuludiver single pass bond nato. Samma utförande som nr 4 men bond. Sjukt snyggt till vintagedykare. 80 kr SÅLT

Köper du fler så diskuterar vi pris. Alla priser är exklusive frakt och swish gäller som betalmetod.

Kan även tänka mig Garmin QuickFit 22-band i byte + pengar.
 

Bilagor

  • IMG_3936.jpeg
    IMG_3936.jpeg
    353.3 KB · Visningar: 14
  • IMG_3938.jpeg
    IMG_3938.jpeg
    350.4 KB · Visningar: 17
  • IMG_3963.jpeg
    IMG_3963.jpeg
    434.5 KB · Visningar: 16
  • IMG_3962.jpeg
    IMG_3962.jpeg
    474.3 KB · Visningar: 17
Senast ändrad:
Topp