• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öbo

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Jag har sålt till Öbo.
Supertrevlig och smidig att ha att göra med.
Tveklös GG!
 

Dabe

Breitling
Köpte en Rolex OP 39 114300 av Öbo. Allt topp! Mycket trevlig och bra återkoppling på frågor mm, garanterat 100% GG!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Sålt till @Öbo som lätt är en 110%-ig GG med:
6857917C-480B-4B35-9CAC-8B57BA1CEEE5.jpeg
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Köpt Rolex av @Öbo f2f. Smidig kontakt innan och gött snack på plats. Extra plus för att han höll god min när jag strulade med beloppsgräns på swish. Solklar GG.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Sålt en Tudor i 20K-klassen till @Öbo. Tydlig kommunikation och snabb betalning. En bra köpare som jag gärna gör affärer med igen. Goodguy!
 

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka i cirka 50 tsek-klassen till herr Öbo. Herren i fråga var mycket ödmjuk i kontakten och tålmodig nog att bidra med praktisk information samt hjälp till min första distansförsäljning med värdefrakt (man lär sig något nytt varje dag!). Swish direkt innan jag hade skickat paketet och mycket mån om att allt skulle vara smidigt för mig. Hade gjort fler affärer med Öbo utan att blinka! Super GG i min bok :happyhappy:
 
Senast ändrad:

TC10

Cartier
2-Faktor
Köpt en Tudor av @Öbo. Affären var super smidig, och klockan var framme på nolltid!
Rekommederas verkligen, gör gärna fler affärer i framtiden.

100%GG
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex klocka till @Öbo på distans, mycket trevlig affär, GG utan tvekan!

För gärna fler affärer i framtiden! :)

mvh
Micke
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Sålde en plånka till Öbo och det blev en mycket smidig och trevlig affär.
En goodguy att rekommendera :)
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Köpt en Panerai av @Öbo. Snabb och bra kommunikation men många bilder och info. Skickade mer bilder när det efterfrågades.
Otroligt väl inslaget paket som postades ett ögonblick efter erlagd Swish. Allt var i sin ordning.
110% GG i min bok, som jag gärna gör affär med igen. 😀
 

Rojjben

Cartier
2-Faktor
Sålde klocktillbehör till herrn i fråga på distans. Rak och smidig affär. Swish i förskott och god kommunikation.
@Öbo är HIGHLY recommended i min bok.
 
Sålde en Hamilton på distans till @Öbo

Väldigt smidig och snabb affär. Trevlig som köpare och snabb med betalningen!

Stötte på lite problem som löstes genom väldigt god dialog. Aldrig oartig eller anklagande. Skönt att veta att man kan sälja till Öbo och ha en trevlig kille även om det uppstår eventuella problem. Gör gärna affärer igen. 100% GG!
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Cartier på distans till @Öbo allt gick smidigt och snabbt. Gör gärna fler affärer i framtiden! 100% GG!
 
Topp