• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Rolex
2-Faktor
1000007348.jpg


16,5 cm handled...

👍 Har du den alltsĂ„?
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Peggy har vaknat och fĂ„r vara med och plocka upp leguanen 😍
1000007343.jpg


Haters gonna hate, men vilken hĂ€rlig fulltrĂ€ff. BĂ„de modellen som sĂ„dan (sĂ€ger jag efter 5 minuter 😅)och fĂ€rgerna som spelar i en egen liga.
Hoppas att dagsljus kan Ă„terge den bĂ€ttre â˜ș
1000007347.jpg

1000007348.jpg

Jag missade att du skaffat denna. Sökte först pÄ "9500" och fick O trÀffar och trodde dÀrför att ingen har en sÄdan hÀr och att du menade att du bara provat en. Men nu nÀr jag sökte igen sÄ blev det flera trÀffar.
 
Senast Àndrad:

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Ja nÄn dag kommer jag köpa den Àven om jag mÄste importera den frÄn japan, Àger sjÀlv den vanliga svarta GG-1000-1ADR och blÄa Team Land Cruiser men tycker Burton Àr den snyggaste av alla GG-1000.
Den Àr riktigt tjusig faktiskt, var sjÀlv sugen pÄ den, men har för mig att den har ingen Lume alls, vilket ja tyckte var lite trist, borde haft pilen i rosa lume dÄ har ja köpt den direkt, men jag sneglade lite pÄ den annonsen men köpte den tyvÀrr aldrig.
 
Senast Àndrad:

Nygren

Audemars
2-Faktor
Den Àr riktigt tjusig faktiskt, var sjÀlv sugen pÄ den, men har för mig att den ha ringen Lume alls, vilket ja tyckte var lite trist, borde haft pilen i rosa lume dÄ har ja köpt den direkt, men jag sneglade lite pÄ den annonsen men köpte den tyvÀrr aldrig.
Du har helt rÀtt för dig. Den saknade helt lume. Men ett jÀkla tryck i lampan sÄ det störde mig inte nÀmnvÀrt. NÄgra gamla bilder

IMG_3762.jpeg
IMG_3739.jpeg
 
Topp