• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

kapahoo

Omega
En glädjens dag. Goitom i all ära men det är uppenbarligen Bahouis frånvaro som varit en stor del av förklaringen till att det gått så knackigt ett tag.
 
Var i Norrköping i söndags, fick precis som spelarna (som det såg ut) glädjen tillbaka. Det har känts så idéfattigt, uselt och helt utan glädjen senaste 2 månaderna egentligen. Jag har gillat och kommer fortsätta gilla personen Bartoz, och det han gjorde under 2020-21 ska man vara tacksam för. Resultaten har inte på något sätt varit usla under hans tid i klubben, men prestationen har successivt blivit sämre och det nådde toppen i första mötet med Slovacko. Men vi såg i söndags att AIK kan rulla boll, vi kan bli kliniska i avsluten, spelarna tyckte det var kul att sparka boll igen! Kan vi göra 3 mål mot peking i en halvlek, ja då finns det iaf en gnutta hopp inför imorgon. Hoppas vi blir många på plats då, och vem vet, kanske är det dags för "miraklet på nationalarenan"

Framåt, stolta AIK!
 

nikkeVII

Panerai
Pledge Member
Var i Norrköping i söndags, fick precis som spelarna (som det såg ut) glädjen tillbaka. Det har känts så idéfattigt, uselt och helt utan glädjen senaste 2 månaderna egentligen. Jag har gillat och kommer fortsätta gilla personen Bartoz, och det han gjorde under 2020-21 ska man vara tacksam för. Resultaten har inte på något sätt varit usla under hans tid i klubben, men prestationen har successivt blivit sämre och det nådde toppen i första mötet med Slovacko. Men vi såg i söndags att AIK kan rulla boll, vi kan bli kliniska i avsluten, spelarna tyckte det var kul att sparka boll igen! Kan vi göra 3 mål mot peking i en halvlek, ja då finns det iaf en gnutta hopp inför imorgon. Hoppas vi blir många på plats då, och vem vet, kanske är det dags för "miraklet på nationalarenan"

Framåt, stolta AIK!
Bra skrivet 👍🖤💛
 
Jag skulle kunna skriva en krönika om gårdagen, men väljer att inte göra det :)

Vad jag dock vill skriva är att AAA och Ayari säljs för kombinerade 95 MSEK är riktigt bra jobbat och sätter oss i en bra sits inför nästa säsong! Vi snackar två spelare som inte ens varit givna i startelvan, jag tar det alla dagar i veckan även om jag gillar båda två.

PS: efterlyser AIK:aren som påväg till arenan gick med sina vänner och beskrev sitt klockintresse, nämnde bla Rolex och GS men du hade en G-shock för dagen. Du lär ju hänga här. Var väldigt nära att hoppa in i er konversation😎
 
Senast ändrad:

kapahoo

Omega
Ja, det måste man ju hålla med om. Samtidigt behövs det föryngring, det märks att den bärande stommen börjar bli lite ålderstigen nu.
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Jag skulle kunna skriva en krönika om gårdagen, men väljer att inte göra det :)

Vad jag dock vill skriva är att AAA och Ayari säljs för kombinerade 95 MSEK är riktigt bra jobbat och sätter oss i en bra sits inför nästa säsong! Vi snackar två spelare som inte ens varit givna i startelvan, jag tar det alla dagar i veckan även om jag gillar båda två.

PS: efterlyser AIK:aren som påväg till arenan gick med sina vänner och beskrev sitt klockintresse, nämnde bla Rolex och GS men du hade en G-shock för dagen. Du lär ju hänga här. Var väldigt nära att hoppa in i er konversation😎
Skulle kunna vart jag då jag gick med G-shock men pratade inte Rolex och GS igår 😁

Kör alltid guldstålis som matchklocka.
 

don.h

Cartier
Börjar få otrolig abstinens att gå på match trots det trötta spelet. Fick en liten dotter i somras vilket försvårat att komma iväg på match. Vi får båda dra på oss AIK-tröjor/Bodies och kolla på tv idag. Vad tror vi denna heta match slutar? Jag säger 1-1
 
  • Like
Reactions: DRW

DRW

Panerai
2-Faktor
Börjar få otrolig abstinens att gå på match trots det trötta spelet. Fick en liten dotter i somras vilket försvårat att komma iväg på match. Vi får båda dra på oss AIK-tröjor/Bodies och kolla på tv idag. Vad tror vi denna heta match slutar? Jag säger 1-1
Grattis till dottern!

Är rätt övertygad om att vi vinner idag, gissar på 3-1.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Sämsta på länge…….helt eländigt att inte lyckas spela mot ett lag vars taktik är att inte spela alls…..skjuta på mål era sabla lakejer!!!
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Sjukt besviken på dagens match, det var en urusel insats. Men känns väldigt AIK att göra en sån här plattmatch när vi har chans att gå förbi och knappa in på topkonkurrenterna.
 
Topp