• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella MALM tråden

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Magisk tavla 😍

Nöjd annars med den? Ser riktigt bra ut så blir lite sugen…

Jag har inte ägt ngn Malm tidigare så lite att jämföra med. Men tidigare så gick jag igenom ett gäng micromärken. Tycker denna håller en mycket bra klass. Tavlan är som du säger heeeelt galet bra!! Det var när jag såg en bild på denna som jag bestämde mig för att ha en.
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Jag kör Malm-måndag idag.
20240122_091215.jpg
 

Gösta

Breitling
2-Faktor
Bra erbjudande på såväl Commander som Dalton just nu, verkar det som. Man blir ju sugen på en Storm...

 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Bra erbjudande på såväl Commander som Dalton just nu, verkar det som. Man blir ju sugen på en Storm...

Är sjukt sugen på en Storm… Blir dock nyfiken på vad som komma skall! Jobbigt om de släpper något man hellre ”villhöver”… 😆
 

Gösta

Breitling
2-Faktor
Ytterligare fyra nya Air Wolf Viggen. Arctic såg ju go ut :p

 

nemour

Omega
Ytterligare fyra nya Air Wolf Viggen. Arctic såg ju go ut :p

Den guld/gröna 🔥🔥🔥
 

Bilagor

  • 0D33F41F-BE6E-4A5C-AFD9-ABD5FCB6B2FB.jpeg
    0D33F41F-BE6E-4A5C-AFD9-ABD5FCB6B2FB.jpeg
    98.5 KB · Visningar: 13

Saint G

Breitling
2-Faktor
Såg en Malm Air Wolf Viggen på blocket och undrar lite, det ser ut lite som en super compressor, är det en roterande inner bezel på dessa modeller ?
 
Topp