• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag slog till på en Panna.

Tommytvigg

Cartier
Hallå klockvänner!
Måste bara skriva av mej och visa nån bild.
I min jakt på en fin 1675 dök denna upp på ks och mitt klocksug kunde inte motstå :happyhappy:
Varit riktigt nyfiken sedan masterkillers tråd "Att välja Panerai"
Efter två dygns användande måste jag säga att jag är galet förtjust i denna panna 112, den känns riktigt solid. Att sedan blicka ner på den gör inte saken sämre. Vacker är det rätta ordet!
Enda minus är att det inte är datum, jag tittar hela tiden efter datum.
Här kommer nån bild om ni vill se.

image-5.jpg


image-6.jpg


image-7.jpg


image-8.jpg


Ha det bäst

Mvh Tommy
 

Snårtas

Rolex
Hallå klockvänner!
Måste bara skriva av mej och visa nån bild.
I min jakt på en fin 1675 dök denna upp på ks och mitt klocksug kunde inte motstå :happyhappy:
Varit riktigt nyfiken sedan masterkillers tråd "Att välja Panerai"
Efter två dygns användande måste jag säga att jag är galet förtjust i denna panna 112, den känns riktigt solid. Att sedan blicka ner på den gör inte saken sämre. Vacker är det rätta ordet!
Enda minus är att det inte är datum, jag tittar hela tiden efter datum.
Här kommer nån bild om ni vill se.

image-5.jpg


image-6.jpg


image-7.jpg


image-8.jpg


Ha det bäst

Mvh Tommy
Grym, stort grattis!
 
S

Sulan

Guest
Här är min fawo när det kommer till Panerai.

Hade den för några år sen, men sålde den till slut! Ångrar det lite men det är ju inte så att jag gråter men lite saknar jag den allt!

Pam 024
87C26849-2698-465C-A4F6-14196048BA6D-15554-00000BE19065A3FA.jpg
 

TKVF

Panerai
Köper man en Panna skall man ha en enkel modell, kanske med sekundvisare. Men dom är snygga, kanske kan vara stora ibland. Men, din är snygg, hoppas du bär den med stolthet.
 
Topp