• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

acue

Cartier
Candino Worldtimer med dubbla vridringar och datum vid sexan.
09393C79-EEB7-4A69-8A41-AA1A100D72BF.jpeg
Tuff look! Är det stålboett?
 

deddas

Rolex
Spretig prisbild eftersom de är så ovanliga. 30-35 beroende på skick skulle jag säga. Såldes en i USA i slutet av augusti för 33 k. Det stämmer att det är en s.k. baby-panerai.
Ah okey, det låter väl ungefär där jag sett dem också. Men då kanske man kan leta ”boett” istället! Gillar boetten mest och andra ”baby-pannor” är ju lite mer överkomliga prismässigt.

Med det sagt, din är otroligt fin!
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Ah okey, det låter väl ungefär där jag sett dem också. Men då kanske man kan leta ”boett” istället! Gillar boetten mest och andra ”baby-pannor” är ju lite mer överkomliga prismässigt.

Med det sagt, din är otroligt fin!
Mycket av värdet ligger ju i tavlan så vill man komma billigare undan så låter det som en god ide. Dephtmasters finns det ju med andra tavlor än Pacman. Finns även kul baby-pannor från andra tillverkare än Nivada.
 
Topp