• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko Alpinist (vit) PB 2 – Seiko 5 GMT (såld)

Lunks

Omega
2-Faktor
Pris
Olika
Returpolicy
Ja, om skicket inte motsvarar beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu är det dags att låta Seiko-klockorna rulla vidare då de får alldeles för lite handledstid.

Först ut är en Seiko Alpinist, SPB119, med den fantastiskt fina vita urtavlan. Klockan köptes av mig från AD i november 2022 och har använts i rotation med andra klockor. Klockan är därför i fint skick, men givetvis finns det en del hairlines på de polerade ytorna. Klockan kommer på originaläder från Seiko som i princip är oanvänt samt ett brunt tyg-nato från CNS Watchbands.

✅ 39,5 mm
✅ 20 mm mellan luggarna
✅ 70 timmars gångreserv
✅ 200 m vattentäthet

Pris: 5500 5000 4500 kr inkl REK

SÅLD – Näst på tur är en Seiko 5 GMT, SSK003K1, med blå urtavla. Klockan köptes av mig här på forumet i oktober 2023 har använts mycket sparsamt av både mig och den tidigare ägaren. Klockan är därför i väldigt fint skick med minimala spår från användning. Förutom den i princip oanvända orginallänken skickar jag med ett matchande blått läder med quick release från Watchwear.

✅ 42,5 mm
✅ 22 mm mellan luggarna
✅ GMT-funktion
✅ 100 m vattentäthet

Pris: 3500 kr inkl REK
 

Bilagor

  • Alpinist 1.jpg
    Alpinist 1.jpg
    619.6 KB · Visningar: 4
  • Alpinist 2.jpg
    Alpinist 2.jpg
    491.5 KB · Visningar: 8
  • Alpinist 3.jpg
    Alpinist 3.jpg
    631.8 KB · Visningar: 6
  • Alpinist 4.jpg
    Alpinist 4.jpg
    866.6 KB · Visningar: 5
  • IMG_2381.jpeg
    IMG_2381.jpeg
    464.8 KB · Visningar: 6
  • IMG_2397.jpeg
    IMG_2397.jpeg
    479.4 KB · Visningar: 6
  • IMG_2296.jpeg
    IMG_2296.jpeg
    680.2 KB · Visningar: 5
  • IMG_2297.jpeg
    IMG_2297.jpeg
    401.1 KB · Visningar: 4
  • IMG_2298.jpeg
    IMG_2298.jpeg
    422.9 KB · Visningar: 5
  • IMG_2301.jpeg
    IMG_2301.jpeg
    879.7 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Topp