• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Ola G

Cartier
Ja, jag fattar inte vad vi ska med Zeke till, hans yards är ju stadigt på väg ner och även om han blivit med av en RB/reciever, så hjälper det inte men ha lär ju vara hyffsat billig numera. Hade hellre sett en draftad RB från en av de sista rundorna.
zeke.JPG
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Antar att ingen missat nattens "Greatest Roast of All Time" på Netflix. Kollar nu och man får ändå ge dem att det går all in...
Såg första timmen, de är inte snälla mot honom direkt 🤣 Inga silkesvantar på…

I övrigt har Harvard problem med att hitta en talare för examensceremonin så allas vår Antonio Brown har nu erbjudit sina tjänster 😁
IMG_3078.jpeg
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Goff är nu nästbäst betalda QBn. Men är han ens top 10 qb? Tveksamt tycker jag iaf.

Hur många blir vi i år i ligan? När lottar bi turordning, sjukt taggad som ni kan se 😂
 

Shake&Bake

Omega
2-Faktor
Goff är nu nästbäst betalda QBn. Men är han ens top 10 qb? Tveksamt tycker jag iaf.

Hur många blir vi i år i ligan? När lottar bi turordning, sjukt taggad som ni kan se 😂
Ett antal QB's i ligan som ska bjuda Brad Holmes på middag efter det där kontraktet.

Är JG värd 212 miljoner? Näe, men vi hade inte så många val.
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Ett antal QB's i ligan som ska bjuda Brad Holmes på middag efter det där kontraktet.

Är JG värd 212 miljoner? Näe, men vi hade inte så många val.
Nä håller med, tänkte på det efter att jag skrev.

Ingen chans på top6 qb pick i år. Förmodligen inte nästa år heller. Så är annan FA varav av alla bra redan är upptagna. Eller chansa på att man kan få någon vars kontrakt går ut nästa år men är de duktiga kommer även deras pris va orimligt. Så förmodligen var Goff bästa alternativet trots överpris. Plus att han kan playbook och har kemi med spelarna. Detroit kan mycket väl vinna en SB eller iaf gå långt tror jag.

Baker Mayfield för 20m känns rätt bra nu
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Ett antal QB's i ligan som ska bjuda Brad Holmes på middag efter det där kontraktet.

Är JG värd 212 miljoner? Näe, men vi hade inte så många val.

Nä håller med, tänkte på det efter att jag skrev.

Ingen chans på top6 qb pick i år. Förmodligen inte nästa år heller. Så är annan FA varav av alla bra redan är upptagna. Eller chansa på att man kan få någon vars kontrakt går ut nästa år men är de duktiga kommer även deras pris va orimligt. Så förmodligen var Goff bästa alternativet trots överpris. Plus att han kan playbook och har kemi med spelarna. Detroit kan mycket väl vinna en SB eller iaf gå långt tror jag.

Baker Mayfield för 20m känns rätt bra nu
Överpris? Ni är välkomna på studiebesök till oss alla dagar i veckan…🙈
 

Ola G

Cartier
Funderade på att börja med ngn form av fantasy, ngn som har ngn bra nybörjarinstruktion eller liga att rekommendera?

Mvh
Ola G
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Funderade på att börja med ngn form av fantasy, ngn som har ngn bra nybörjarinstruktion eller liga att rekommendera?

Mvh
Ola G
Svinkul! Det är nästan bara att kasta sig ut i det, och ta första säsongen för vad det är. Det enda rådet är väl att hitta en liga men tillräckligt många lag för att alla inte ska kunna drafta stjärnor på alla positioner. Det lär du dig inget av. Ett annat råd är att vara jäkligt på hugget de första omgångarna och försök hugga de guldkorn (som alltid finns) som inte är draftade pga okunskap/underskattning/överraskning.
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Funderade på att börja med ngn form av fantasy, ngn som har ngn bra nybörjarinstruktion eller liga att rekommendera?

Mvh
Ola G
Vi har ju en klocksnack liga och dessutom minst en ledig plats så du är mer än välkommen att joina! Jag spelade för första gången förra säsongen och tyckte det var otroligt kul. Innan följde jag bara Vikings matcher men efter så var det kul att kolla andra lag där man hade spelare, i mitt fall främst Detroit. Men ja jag kan verkligen rekommendera att börja spela.

Jag kollade en hel del på youtube innan finns hur mycket content som helst där och det är ganska roligt att följa tycker jag iallafall! Men i övrigt håller jag med galacticon om att det bara är att börja, så lär man sig allt eftersom. Det är inte sååå svårt handlar främst att ha koll på spelare så man kan drafta ett bra lag, vilket är relativt enkelt första 1-4 rundorna men sen blir det betydligt svårare. Och ofta i de senare rundorna man vinner ligan. Sam LaPorta hexagon
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Skriv till @Mic1 vi lär dock inte starta upp säsongen förens närmare ligastart gissar jag på? Draft lär va en vecka eller två innan första matcherna.

Jag vore dock på att starta upp ligan asap så vi har allt klart 🤷
 

Mic1

Rolex
2-Faktor

Mic1

Rolex
2-Faktor
I övrigt är NYGs 100års uniform galet ful. Någon måste få sparken för dessa haha. Vet att det är en hyllning men lite snygg kan man väl göra den…
iggkmxf1yanclqvklyqq
 

Riley

Panerai
Hade väl fungerat skapligt med vita byxor, men då är det väl inte throwback längre.

Vad tycker vi om Joe Burrows nya aura?
Sett sjukt många jämförelser med Star Wars och Anakin Skywalker som jag inte alls köper.

Det här är den jag tänker på

GNt9_3qWgAAeL4c.jpeg
GOEbvM5XUAAvf67.jpeg
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Hade väl fungerat skapligt med vita byxor, men då är det väl inte throwback längre.

Vad tycker vi om Joe Burrows nya aura?
Sett sjukt många jämförelser med Star Wars och Anakin Skywalker som jag inte alls köper.

Det här är den jag tänker på

GNt9_3qWgAAeL4c.jpeg
GOEbvM5XUAAvf67.jpeg
Haha han från Stranger things var också den första jag tänkte på! Gillar retro stilen han får 9 av 11 neon lysrör av mig
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Hade väl fungerat skapligt med vita byxor, men då är det väl inte throwback längre.

Vad tycker vi om Joe Burrows nya aura?
Sett sjukt många jämförelser med Star Wars och Anakin Skywalker som jag inte alls köper.

Det här är den jag tänker på

GNt9_3qWgAAeL4c.jpeg
GOEbvM5XUAAvf67.jpeg

Haha han från Stranger things var också den första jag tänkte på! Gillar retro stilen han får 9 av 11 neon lysrör av mig
Har så svårt för Burrows stilförsök. Han känns som den töntige killen i skolan som lajvade swag men egentligen var i total avsaknad av det.
 
Topp