• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Om ingen redan svarat dig; Det finns (eller fanns nyligen) en pre-owned inne på Krons. Såg ut som ny. Minns inte vilket år den var ifrån dock. Köp den så kan jag sluta fundera på den. : )
Den verkar tyvärr redan vara såld, ser den inte på deras hemsida under pre owned.
Jag får vänta tills ngn tröttnat på sin och lagt ut den på marknaden, önskar självklart så ”ny” och fint skick som möjligt om jag väljer den vägen.

Tack för heads up verkligen!
 

BankAnden

Panerai
Den verkar tyvärr redan vara såld, ser den inte på deras hemsida under pre owned.
Jag får vänta tills ngn tröttnat på sin och lagt ut den på marknaden, önskar självklart så ”ny” och fint skick som möjligt om jag väljer den vägen.

Tack för heads up verkligen!
Kan vara värt ett samtal, inte alltid deras hemsida är så bra uppdaterad, är min uppfattning.

Jag kan försöka titta in imorgon också och ge ytterligare åsikt om skick, om den finns kvar
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Vevade liv i denna som legat i dvala länge nu. Dagen till ära på en fin Forstnerlänk Model O. För er som inte vet så är den fjädrande. Spänner den åt så kan den utvidgas automagiskt med 5 mm. Känns som det funkar mycket bra. Onekligen både bekvämare och snyggare än originalet, kan jag tycka.

20240110_183835.jpg
20240110_183858.jpg
20240110_183850.jpg
20240110_183843.jpg
20240110_184543.jpg
20240110_184539.jpg
 

olarsson

Cartier
2-Faktor
Den verkar tyvärr redan vara såld, ser den inte på deras hemsida under pre owned.
Jag får vänta tills ngn tröttnat på sin och lagt ut den på marknaden, önskar självklart så ”ny” och fint skick som möjligt om jag väljer den vägen.

Tack för heads up verkligen!
Den var inte ute på hemsidan då jag kikade på den heller. Den låg i fönstret och jag tänkte jag skulle kolla priset på hemsidan, men fick gå in och fråga/titta/prova. Farligare så, det vet man ju… Men jag höll emot. Sen har jag inte vågat gå tillbaka.
Men det var innan nyår om jag minns rätt, så den kan såklart ha sålts.
 
Senast ändrad:
Topp