• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

£$€ Inside Yossi Dina's Vault via Producer Michael - USA säkrare land än Sverige som klockhandlare?

Kugghjul

Panerai
Skulle någon i Sverige våga göra en sån här film? Är USA säkrare än Sverige? USA säkrare land än Sverige som klockhandlare?

Ingen sluss, rakt och in och RM i vad som ser ut att vara vanliga glasmontrar. Och sedan går de ner till "valvet".

Hade detta varit en svensk handlare hade jag börjat misstänka att det är första steget i något som kan liknas vid försäkringsbedrägeri, dvs att han "ber" om att bli rånad för att av någon anledning få ersättning från sin försäkring. Däremot blir jag funderas på hur han skall kunna få ersättning från sitt bolag - då lagerhållningens standard känns högst tveksam.

Sitter någon i Sverige på liknande utbud, då tänker jag mest på mixen, dvs att han inte bara kör klockor, bredd och djup av lyxvaror.

 
Topp