• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen en ny kul klocka!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag har köpte en ny klocka!
Det händer utan tvivel 100 gånger i veckan på vårt kära klocksnack.
Att paketöppna är som att hälla lite bensin på elden bland likasinnade, något man inte ska göra.


Sist jag ställde till med öppning tror jag var det den här conversation starter picen som vandrat vidare och frekventerar YouTube.




Men idag har jag köpt något som faktiskt kittlade när jag såg den.
Beror det på uppväxten bland stormtroopers, wookies och Chewbacka?
Oklart men ack så kul med en ny klocka.



Har lyckats lägga vantarna på en Oris Stormtroopers av Svante på Klockmaster Globen.

Och detaljerna är ju riktigt bra, kolla in kl 12 på dykringen t.ex


Och för mig är det här ett så tydligt tecken på att klockor kan fortfarande vara kul utan att vara så dyra att de är svåra att uppnå. .



tempImagezsuwbQ.png
tempImagegHe9kl.png
tempImagePqu3p8.png
tempImageVtHSQf.png


IMG_0331.jpeg
IMG_0335.jpeg
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Grattis! Väldigt snygg. Kul att se en temaklocka som inte är överdriven i färger eller symboler (för att locka ungdomar och ej klockintresserade?).
 
Jag har köpte en ny klocka!
Det händer utan tvivel 100 gånger i veckan på vårt kära klocksnack.
Att paketöppna är som att hälla lite bensin på elden bland likasinnade, något man inte ska göra.


Sist jag ställde till med öppning tror jag var det den här conversation starter picen som vandrat vidare och frekventerar YouTube.




Men idag har jag köpt något som faktiskt kittlade när jag såg den.
Beror det på uppväxten bland stormtroopers, wookies och Chewbacka?
Oklart men ack så kul med en ny klocka.



Har lyckats lägga vantarna på en Oris Stormtroopers av Svante på Klockmaster Globen.

Och detaljerna är ju riktigt bra, kolla in kl 12 på dykringen t.ex


Och för mig är det här ett så tydligt tecken på att klockor kan fortfarande vara kul utan att vara så dyra att de är svåra att uppnå. .



tempImagezsuwbQ.png
tempImagegHe9kl.png
tempImagePqu3p8.png
tempImageVtHSQf.png


IMG_0331.jpeg
IMG_0335.jpeg
Brilliant 🤩
 

HSK

Patek
2-Faktor
Fantastiskt fin, 12 markeringen var ju genialisk!!
Kul detalj med diskreta Tie fighter och X-wingen på tavlan. Det hade varit lite fräckt om man hade inkorporerat det som en typ av AM/PM-indikator för att symbolisera ljus/mörker men det kanske hade varit lite väl cheesy... :bag:
 

Tokka

Panerai
2-Faktor
Kul detalj med diskreta Tie fighter och X-wingen på tavlan. Det hade varit lite fräckt om man hade inkorporerat det som en typ av AM/PM-indikator för att symbolisera ljus/mörker men det kanske hade varit lite väl cheesy... :bag:
Verkligen, men det är ju en fin balans. Missade till och med dödsstjärnan vid första anblicken. Klockan växer än mer på en.
 

mrcasual

Omega
2-Faktor
Tjusig! Ser t.o.m ganska clean ut designmässigt men är det ljusa färgen eller dimensionen som framhäver den? Hur stor är den?
 

HSK

Patek
2-Faktor
den är ju underbar! 😍😍 Får man fråga hur mycket du slantade och hur många ex är tillverkade tro??
1300 ex, 28300kr enl. @yonsson
 

Djuup

Breitling
Jag har köpte en ny klocka!
Det händer utan tvivel 100 gånger i veckan på vårt kära klocksnack.
Att paketöppna är som att hälla lite bensin på elden bland likasinnade, något man inte ska göra.


Sist jag ställde till med öppning tror jag var det den här conversation starter picen som vandrat vidare och frekventerar YouTube.




Men idag har jag köpt något som faktiskt kittlade när jag såg den.
Beror det på uppväxten bland stormtroopers, wookies och Chewbacka?
Oklart men ack så kul med en ny klocka.



Har lyckats lägga vantarna på en Oris Stormtroopers av Svante på Klockmaster Globen.

Och detaljerna är ju riktigt bra, kolla in kl 12 på dykringen t.ex


Och för mig är det här ett så tydligt tecken på att klockor kan fortfarande vara kul utan att vara så dyra att de är svåra att uppnå. .



tempImagezsuwbQ.png
tempImagegHe9kl.png
tempImagePqu3p8.png
tempImageVtHSQf.png


IMG_0331.jpeg
IMG_0335.jpeg
Snyggaste Orisen jag sett på länge! Vad är "strecken" i mitten?
 
Topp