• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det ngn här som idag äger min gamla..

Ricrob

Patek
.. Hamilton by LL Bean? Faktiskt en av de klockor, om inte t.o.m. den klocka som jag ångrar mest att jag sålt..

Galet ball och relativt rare semivintage med julmust's onaniverk 7750, för några futtiga lusentappar.. Varför säljer man en sån..? :evil:





Om du sitter på den idag, PM'a mig gärna!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    110.7 KB · Visningar: 416
  • image.jpg
    image.jpg
    133 KB · Visningar: 425
  • image.jpg
    image.jpg
    64.5 KB · Visningar: 423

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
.. Hamilton by LL Bean? Faktiskt en av de klockor, om inte t.o.m. den klocka som jag ångrar mest att jag sålt..

Galet ball och relativt rare semivintage med julmust's onaniverk 7750, för några futtiga lusentappar.. Varför säljer man en sån..? :evil:





Om du sitter på den idag, PM'a mig gärna!
Den var för liten för dig, remember? Saknar den lite jag med, men den gick vidare från mig, till någon lycklig på gamla TTT.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Ricrob

Patek
theargonaut skrev:
Ricrob skrev:
.. Hamilton by LL Bean? Faktiskt en av de klockor, om inte t.o.m. den klocka som jag ångrar mest att jag sålt..

Galet ball och relativt rare semivintage med julmust's onaniverk 7750, för några futtiga lusentappar.. Varför säljer man en sån..? :evil:





Om du sitter på den idag, PM'a mig gärna!
Den var för liten för dig, remember? Saknar den lite jag med, men den gick vidare från mig, till någon lycklig på gamla TTT.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Jag vet, men det var då det! :D Har totalt landat och är helt tillfreds med Sub'ens 40 mm och den där är omkring 40 den med, så idag efter några års mognad, skulle vi garanterat komma bättre överens!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ha!! När fan blir gammal blir han religiös... Snart kör du väl med 36mm Datejust..;-)
 
Topp