Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Åsikter om Rado?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Camo00, 25 december 2012.

1. Camo00
    Trådstartare

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    På sistone har jag kommit på mig själv att fastna på vintage-Rado rätt ofta när jag surfar runt. De är ofta lite annorlunda i designen, tycker jag. Men det känns som att de är rätt svagt representerade här, vet inte om jag sett nån alls faktiskt.

Så; finns det några åsikter om Rado? Gärna både om gamla och nya klockor samt märket i sig! :)

2. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Är absolut ingen expert på Rado. Men för mig så känns det mer som smycke än klocka. Därmed inte sagt att de inte kan bygga bra och snygga klockor!

3. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    +1

4. Kson

Kson Friends of KS

Bra sagt!!

5. Camo00
    Trådstartare

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Re: Sv: Åsikter om Rado?

De verkar ju ändå vara rätt seriösa med sin produktutveckling, särskilt när det gäller materialen. Världens första reptåliga klocka, världsrekord i hårdast klocka etc... Hur det är med urverken har jag ingen aning om men de tillhör väl Swatch Group nu så då är det väl lätt moddade ETA gissar jag...

6. Dubbes

Dubbes Borgare

Från:
    Stockholm
    Jag gillar Rado för att det är så skönt otippade och det gör en del rätt udda modeller.
    Men sen gör det "vanliga" klockor som numera är helt ok. Kolla upp årets nyheter.
    Det ryktas om att det kommer komma riktigt bra prylar 2013.

7. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Gillar deras Original samt new original linje.

Det är ju ett märke som är lite udda men finns där och känns exlusivt ändå ! samt har historia.

8. axa

axa Bonde

9. Peddjy

Peddjy Stadsbo

Från:
    Västerbotten
    Jag har en Rado som jag impulsköpte i fyllan som jag använder en hel del faktiskt. Riktigt skön på handleden och ja, den repas ju liksom inte så den känns "ny" varje gång man tar på sig den.. Annars en trevlig klocka förutom avsaknad av lume när man är under jord!

Bifogade filer:

Mårtenssons ur Brookfield