• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Östgöta-gtg!

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Nu har vi äntligen fått tummen ur! :cigar:

Packa ihop era klockrullar, putsa uren och skaka igång verken.
På aftonen fredag den 25/4 blir det en liten gtg i Norrköping - dialekternas andra krets som Dante hade kallat det.

Temat är opretentiöst med mat, dricka och klämma på en och annan klocka.

Anmälan görs i denna tråd. Borde finns gott om plats men först till kvarn-principen råder om det blir fullt.
Och anmälan görs med ett "jag kommer" inte med ett "jag tror kanske jag kan komma loss yadayada". Fråga alltså din respektive innan du skriver.

Sista dag för anmälan är 15/4 kl 23.59.

När du anmält dig kommer ett PM med närmare info om tid och plats. Kommer skickas kring 16-17/4 då plats beror på antalet anmälda.

Kom igen nu, Ööschöttar! :)
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Känns helt rätt att lägga mitt inlägg nummer 500 på en anmälan till en gtg! Har väntat länge på denna möjlighet att sätta fettfläckar på andras klockor. Självklart kommer jag om inte någon seriös katastof inträffar!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Då är vi 7 pers hittills. (Oaktat hur många som anmält sig i tråden.)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Bor ju tyvärr inte längre i Norrköping , men tio mil med pendel eller bil funkar ju helt klart. Vilken tid pågår det typ? Någon mer från Motala som ska dit? :)

Ska kolla några saker innan jag kan bestämma mig (barnvakt för några timmar etc.) under morgondagen. Så blev ett veligt svar som skulle undvikas men men hehe
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Bor ju tyvärr inte längre i Norrköping , men tio mil med pendel eller bil funkar ju helt klart. Vilken tid pågår det typ? Någon mer från Motala som ska dit? :)
Tyvärr är väl ordet. :)
Räknar med att vi sammanstrålar 17-18-ish. Och eftersom bidraget för utebliven fritid, läs lön, kommer samma dag vågar jag inte svara på hur länge en del orkar hålla igång. :D
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Fått flera frågor på om gtg:n blir en gemensam övning med TTT. Det blir det inte.

Tror KS kan själva denna gång. :)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Om någon får med sig en GMT ref. 1675 så hade jag blivit väldigt glad! Erbjuder smek på min 79160 i utbyte!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Östgöta GTG låter nice, men va' f-n blev det inte Linköping för?!? Mycket enklare med pendel etc...
Men nu ska vi ju inte vara neggo... ;)

Jag har läst vad du skrivit Jacob, men jag måste nog tyvärr säga "kanske"! Många saker som måste klaffa den helgen för att få ihop´et...

Sätt gärna upp mig som intresserad & jag tar gärna emot mer info om exakt tid/plats etc.

Om någon får med sig en GMT ref. 1675 så hade jag blivit väldigt glad! Erbjuder smek på min 79160 i utbyte!

Lyckas jag ta mig dit så tar jag med min!

Jag är på, inte lyckats kolla allt men i värsta fall blir jag någon timma sen. Kan ju inte missa ett ösgöta-gtg :)

Samåkning från Motala ev? Vi får höras!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Östgöta GTG låter nice, men va' f-n blev det inte Linköping för?!? Mycket enklare med pendel etc...
Men nu ska vi ju inte vara neggo... ;)

Samåkning från Motala ev? Vi får höras!

Mm tar nog bil om inte sambon har den i jobbet, så klart vi samåker isf :)

pendeln funkar ju med, Kollade tider och går ju avgångar varje timme fre-lör. Numera tar det ju bara cirkus något över en timme vilket inte är mkt längre än det tar att åka bil :)
(Och man kan ta en öl eller två :D)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Finns ingen anledning att vara upprörd. Du kan ju komma på spontan-GTG:n i Linköping idag istället.

:D

Blir det av?!? Kanske vore nå´t... Funderar på´t!

Mm tar nog bil om inte sambon har den i jobbet, så klart vi samåker isf :)

pendeln funkar ju med, Kollade tider och går ju avgångar varje timme fre-lör. Numera tar det ju bara cirkus något över en timme vilket inte är mkt längre än det tar att åka bil :)
(Och man kan ta en öl eller två :D)

Vi håller kontakten om detta!
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Jag har egentligen annat.. Men jag vill väldigt gärna! Jag ska försöka boka om, säger ett sånt där kanske som man inte fick! :)
 
Topp