Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Kul att dina fina Omegas får sällskap av den skönaste liraren i laget!Så då var det beställt o klart. Skickas imorgon så passande till speedy tisdag kommer den!
Den är ruskigt fin! Samma härliga, manuella urverk som i Pro'n. Du lär bli nöjd!Hallå, sugen på denna modell: Moonwatch "First Omega in Space"
http://www.chrono24.se/omega/ref-31...ga&refId=31132403001001&showpage=&sortorder=1
http://www.omegawatches.com/watches/speedmaster/moonwatch/first-omega-in-space/
Nån som har denna och vet hur många "nummer" det finns, eftersom den ska vara limiterad?
Tänker mig denna med svart läder alt nåt schysst textilband, eftersom jag precis köpt en klocka med brunt läder.
Önskar input, tack!
1171 säger du. Ska googla den bums. Tack för tipset. Är det den länken du kör med?Du borde testa 1171! En jäkla skillnad..
Japp!1171 säger du. Ska googla den bums. Tack för tipset. Är det den länken du kör med?
Var just inne på ofrei.com men insåg att jag är för trött nu för alla ref.nr som det hänvisas till... Men snyggt är det!
Wow, vilken skönhet! Kanske man skulle ta ett snabbt sms-lån och klippa till?
Var det den som var med på Hodinkee?
Jepp, tror den var uppe i 22' dollar då
Det är coolt men croco är finare jag beställde ett buffel så får vi se hur det blir hahaVad tror ni om Snoopy bandet till Speedyn? Väljer mellan det eller ett crocco
Gillar snoppyt...sportigt...men det blir ändå ganska likt Natot? Läder känns ju mer elegant o lite dressat kanske?Det är coolt men croco är finare jag beställde ett buffel så får vi se hur det blir haha
Exakt, läder är enligt mig det snyggaste på speedyn.Gillar snoppyt...sportigt...men det blir ändå ganska likt Natot? Läder känns ju mer elegant o lite dressat kanske?
Jag föredrar läder, men snoopy:t kan väl kanske vara trevligt om en vill köra sport under längre tid - sliter inte så mycket på klockan tänker jag.Exakt, läder är enligt mig det snyggaste på speedyn.
Haha ja kanske jag bestämmer inte allt "tyvärr"Jag föredrar läder, men snoopy:t kan väl kanske vara trevligt om en vill köra sport under längre tid - sliter inte så mycket på klockan tänker jag.
Typ 3tkr inkl viklåsSnoopyt var läckert, vad kostar't?
Vart tänkte du köpa ifrån? Blev lite sugen.Typ 3tkr inkl viklås
RobEVart tänkte du köpa ifrån? Blev lite sugen.
Ja en sån är man ju sugen på... Riktigt fin . Grym på nasa-bandet!
Billigt för viklås!
Gruppköp?Billigt för viklås!