• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Eken87

Breitling
IMG_0744.JPG
Råkade vända på klockan igen, lika kär varje gång
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Kamrater,

Jag har svikit er!
Lugn lugn, sitt ner i båten..
jag har inte gjort nått dumt!

Idag är, som vi alla vet, tisdag och valet av klocka är självklart. Dock har jag idag ej Ms Bluberry Moon på armen :eek::arghh::bag::banghead:

IMG_0894.JPG

(Arkivbild)

På grund av nyköp igår, och således galen vilja att använda denna så kom vi i ett gemensamt beslut fram till att speedyn fick va hemma idag.

Det känns konstigt...
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Kamrater,

Jag har svikit er!
Lugn lugn, sitt ner i båten..
jag har inte gjort nått dumt!

Idag är, som vi alla vet, tisdag och valet av klocka är självklart. Dock har jag idag ej Ms Bluberry Moon på armen :eek::arghh::bag::banghead:

IMG_0894.JPG

(Arkivbild)

På grund av nyköp igår, och således galen vilja att använda denna så kom vi i ett gemensamt beslut fram till att speedyn fick va hemma idag.

Det känns konstigt...
Jag kastar inte första stenen...:angel:
Dessutom kan det bli klockbyte under dagen om g*d vill och brevbäraren är nykter:rolleyes:
 

Johanw

Cartier
Kommer hem från US/NY och vad ligger och väntar? Mitt Extract of the Archives. Tror nog aldrig jag kan hitta en närmare årsklocka än så här. Fyller år 28:e April så denna är mindre är två månader från min födelsedag :) Och den oväntade bonusen att länkreferens fanns med. Ska vara ovanligt att dom har den informationen. Läste om någon på Omegaforum som sa att på de 40st Extracts han beställt fanns det bara länkref på 2st.

IMG_0950.JPG
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Kommer hem från US/NY och vad ligger och väntar? Mitt Extract of the Archives. Tror nog aldrig jag kan hitta en närmare årsklocka än så här. Fyller år 28:e April så denna är mindre är två månader från min födelsedag :) Och den oväntade bonusen att länkreferens fanns med. Ska vara ovanligt att dom har den informationen. Läste om någon på Omegaforum som sa att på de 40st Extracts han beställt fanns det bara länkref på 2st.

IMG_0950.JPG
Inga dåliga nyheter! Stort grattis till er båda!
 
Topp