• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

”Hjälper en vän välja klocka” - Beater

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Hav va och prövade igår. Blev kär i Inox.
”En klocka man kan spola av med högtryckstvätten känns väll ändå vettigt?”

Så nu väntar han på att en deal ska visa sig.

Nån som har en svart Inox diver på länk liggande och vill bli av med?
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Med en dykare går det aldrig fel tycker jag och här en riktigt snygg klocka till vettiga pengar (och extra bra pris nu i januari):

https://www.christopherward.co.uk/events/januarysale/nearly-new2/c60-trident-pro-600-455e82


CW.jpg
 
Senast ändrad:

fogden

Omega
Jag röstar på Certina om han inte är helt insnöad på inox nu!
Har själv haft en som jag var fruktansvärt nöjd med. Den blev även min inkörsport till tyngre klockor!
 

_Freddan

Breitling
Svärfar har en inox som beater och den har varit med i både terräng (alpvandringar och MTB), vid fordonsmek och på och i sjön. Kan bara säga att den håller för allt och funkar lika bra nu efter 4-5 år som ny!
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Tjatar om min förbannade Zelos varenda chans jag får, men den är ju så bra. Och brons blir bara snyggare och snyggare ju mer man använder den. Kan inte tänka mig att det är något problem att spola av den med högtryckstvätt heller. När det nu skulle kunna behövas...

Massor av mysig lume, 500M, brons, prisvärd, automatur.

IMG_20190807_190738.jpg
 

PierreJung

Breitling
Tjatar om min förbannade Zelos varenda chans jag får, men den är ju så bra. Och brons blir bara snyggare och snyggare ju mer man använder den. Kan inte tänka mig att det är något problem att spola av den med högtryckstvätt heller. När det nu skulle kunna behövas...

Massor av mysig lume, 500M, brons, prisvärd, automatur.

IMG_20190807_190738.jpg

Denna är ju faktiskt riktigt fin! :) Hann aldrig köpa någon innan de tog slut. Jäkligt snyggt tropic armband me! Får hoppas på begagnad...
 
Topp