• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

BĂ„tkocken

Panerai
2-Faktor
NÄgon som kan ref pÄ den hÀr?

sek5new5.jpg


7009-3130 fÄr jag upp nÀr jag googlar.
 

mega

Rolex
HĂ€rligt, hittade du en fin?
Den ser vÀldigt fin ut pÄ bilderna, men man vet aldrig... köpte den pÄ ebay.
Provade en "auction sniper" och det kÀnns som om jag fick den till ett riktigt bra pris nÀr jag jÀmför med andra, samt att det var vÀldigt mÄnga (87) bud pÄ den.
Återkommer sĂ„ fort jag fĂ„tt in den!
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du gillar den Chuck . Once you go GS. :D

Funderar pÄ att konvertera tillbaka till lÀnk. :bored: Winter is coming.
image.jpg
Precis som jag trodde sÄ vÀxer vridringens typsnitt varje gÄng man ser skönheten. Underbar klocka men lÀmnar för stort hÄl i plÄnboken just nu. SÄ lÀnge fÄr jag se fram emot en enklare vintage kvartsklocka som Àr pÄ g. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
MisstÀnkte det, trist dock, dÄ jag har en djup aversion mot platt safir, stark nog till att jag sÄlde min Sub. FrÄnsett det lilla problem Àr den vÀldigt fin.

//Bosse
Varför? Riktigt bra AR pÄ den, sÄ nÄgra reflektioner har inte stört mig. Sumon har ju lÀtt knÄpat glas och dÄ blir det ju en repmagnet.

Edit: Glaset pÄ SBGM001 Àr vÀl förresten ocksÄ platt?
 

Bosse

Friends of KS
Varför? Riktigt bra AR pÄ den, sÄ nÄgra reflektioner har inte stört mig. Sumon har ju lÀtt knÄpat glas och dÄ blir det ju en repmagnet.

Edit: Glaset pÄ SBGM001 Àr vÀl förresten ocksÄ platt?


Ehhh, nej SBGM001 har inte plan Krystal.

Jag har ingen rationell förklaring till varför, det bara Àr sÄ, men som sagt mycket fin klocka, jag uppskatter att stora delar Àr borstade vilket bryter mot det polerade och gir liv.

//Bosse
 
Topp