23 stÄr det pÄ min... antar att Globen hade den i lager under en lÀngre tid, dÄ jag köpte den ny förra Äret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Strapcode it is!Och hÀr har vi samma modell av klocka med en Endmill-lÀnk frÄn Strapcode.
Mycket bra den dÀr!
Ja vÀldigt nöjd med den. Det enda jag funderar Àr pÄ varför de valde guldiga skruvar pÄ den nÀr bezeln Àr stÄl. Men men, en mindre detalj Kanske köper nÄgra andra skruvar och testar med.Mycket bra den dÀr!
Fint skick pÄ den Vet du nÀr den Àr tillverkad?Klassisk 300 m 7549, tyskt daghjul Àr inte lika hÄrt som kanji-varianten men duger ÀndÄ!
Det Àr en 78. Syns i andra vinklar att glaset och shrouden (svensk översÀttning pÄ det?) tagit en del stryk men vridningsinlÀgg och tavlan Àr grymma!Fint skick pÄ den Vet du nÀr den Àr tillverkad?
Den Àr vÀldigt trevligDet Àr en 78. Syns i andra vinklar att glaset och shrouden (svensk översÀttning pÄ det?) tagit en del stryk men vridningsinlÀgg och tavlan Àr grymma!
Ja, det Ă€r hög tid att vi bestĂ€mmer vad shroud heter pĂ„ svenska. KĂ„pa Ă€r ju ett lagom industriellt och fult ord. Eller varför inte det försvenskade skrud, trots att betydelsen Ă€r fel? Det Ă€r ju inte vĂ€rre Ă€n att kalla bandhorn för lugg och ligger rĂ€tt bra i munnenâŠDet Ă€r en 78. Syns i andra vinklar att glaset och shrouden (svensk översĂ€ttning pĂ„ det?) tagit en del stryk men vridningsinlĂ€gg och tavlan Ă€r grymma!
Grymt bra! Har inte sett nÄn pÄ forumet innan. Var nÀra att slÄ till pÄ en sÄdan innan jul. Magisk tavla!
Ja tavlan Àr riktigt bra pÄ den och beroende pÄ ljuset ser man toningen mer eller mindreGrymt bra! Har inte sett nÄn pÄ forumet innan. Var nÀra att slÄ till pÄ en sÄdan innan jul. Magisk tavla!
Grymt tjusigt! Vilken ref?Ja tavlan Àr riktigt bra pÄ den och beroende pÄ ljuset ser man toningen mer eller mindre