• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Kroken

Omega
5277BA09-4465-4BC3-8EEF-68018BBBF253.jpeg
Det monokroma vinterlandskapet passar sbgx 261 bra.
 

n1tro

Panerai
Kommer nog Ängra mig men kommer nog börja sondera för försÀljning av min SBGW047 - om ngn hÀr Àr intresserad. FÄr se om jag öht lÀgger upp den pÄ k/s eller ens ... ja. Men dra ivÀg ett PM, om intresse skulle finnas. Kan byta nerÄt med (eller upp beroende pÄ hur man ser det hehe).
 
Har kört ett buffelband frÄn Hirsch nÄgra dagar. Jag föredrar ju typ alltid lÀnk, men detta tycker jag passar riktigt bra och Àr bekvÀmt men fortfarande lite stelt.
IMG_20181230_144758.jpg

Skitsnyggt! FörstÄr vad du menar. Mitt lÀderband frÄn Hirsch Àr tre dagar gammalt men den börjar Àntligen att "formas" in nu. Sjukt bekvÀmt Àr det och snyggt. Kör du med viklÄs eller vanligt spÀnne?
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Skitsnyggt! FörstÄr vad du menar. Mitt lÀderband frÄn Hirsch Àr tre dagar gammalt men den börjar Àntligen att "formas" in nu. Sjukt bekvÀmt Àr det och snyggt. Kör du med viklÄs eller vanligt spÀnne?
Vanligt spÀnne, om jag fortsÀtter gilla detta funderar jag pÄ viklÄs och kanske nÄgot hÀftigare skinn/lÀder. Men vi fÄr se.
 
Topp