• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Ringde dem precis, verkar som att de inte har kvar nÄgot av fÀrgalternativen i nulÀget. De kan ta in klockan mot en handpenning pÄ 25-30% av vÀrdet, men om man inte skulle gilla klockan i verkligheten och avbryter köpet sÄ förlorar man förstÄs handpenningen.
- Och sĂ„ gick det med servicen nĂ€r GS sparkade nĂ„gra av sina bĂ€sta Ă„terförsĂ€ljare 

 

C-J

Panerai
2-Faktor
DĂ„ var man med GS igen😍
Dock blir jag ju sugen pÄ den nya quartz snowflake, frÄgan Àr om det Àr vÀrt att byta eller vÀnta och ha bÄda?
7133F2FB-7DE4-446F-BD59-26A7B451821E.jpeg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Eftersom vi Ă€r pensionĂ€rer Ă€ter vi frukost nĂ€r vi vill 🙂
Min enda GS för tillfĂ€llet, blir nog inga fler heller efter hur GS hanterat Ă„terförsĂ€ljarnĂ€tet i Sverige. FĂ„r se om jag behĂ„ller den hĂ€r eller inte đŸ€”

IMG_5399.jpeg
 

Kson

Patek
2-Faktor
Eftersom vi Ă€r pensionĂ€rer Ă€ter vi frukost nĂ€r vi vill 🙂
Min enda GS för tillfĂ€llet, blir nog inga fler heller efter hur GS hanterat Ă„terförsĂ€ljarnĂ€tet i Sverige. FĂ„r se om jag behĂ„ller den hĂ€r eller inte đŸ€”

IMG_5399.jpeg
Sa GS upp Klockmaster globen och fĂ€ltöversten bara sĂ„ dĂ€r? Är vĂ€l dessa butiker som har byggt upp hela GS marknaden i Sverige? Min uppfattning Ă€r att butikerna har gjort ett mycket bra arbete med att marknadsföra varumĂ€rket GS.
 
Topp