• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SeikoZ

Patek
2-Faktor
bra med en Breitling trÄd!
LÄt oss diskutera varför tycker i Breitling har blivit en "pizzabagarklocka"? och vart har dem misslyckats med sin marknadsföring eller design?NÀr jag var mindre under 90 talet var ju Breitling den absolut bÀsta vad man kunde ha. Nu ser ju folk ner pÄ dig om du har en Breitling. Har haft nÄgra genom Ären men skÀms typ att ha pÄ mig dem. Hur kÀnner ni andra ?
Du lÀr inte fÄ ett objektivt svar hÀr i trÄden. Eftersom alla hÀr Àr Breitling lovers. :)
 

ScubaKing

Audemars
bra med en Breitling trÄd!
LÄt oss diskutera varför tycker i Breitling har blivit en "pizzabagarklocka"? och vart har dem misslyckats med sin marknadsföring eller design?NÀr jag var mindre under 90 talet var ju Breitling den absolut bÀsta vad man kunde ha. Nu ser ju folk ner pÄ dig om du har en Breitling. Har haft nÄgra genom Ären men skÀms typ att ha pÄ mig dem. Hur kÀnner ni andra ?

MÄste vara jobbigt att bry sig sÄ mycket om vad andra tycker om det man bÀr pÄ armen...o_O
 

Sebaden

Omega
2-Faktor
image.jpg
Magiskt.
 

Sebaden

Omega
2-Faktor
@Rulle

bra med en Breitling trÄd!
LÄt oss diskutera varför tycker i Breitling har blivit en "pizzabagarklocka"? och vart har dem misslyckats med sin marknadsföring eller design?NÀr jag var mindre under 90 talet var ju Breitling den absolut bÀsta vad man kunde ha. Nu ser ju folk ner pÄ dig om du har en Breitling. Har haft nÄgra genom Ären men skÀms typ att ha pÄ mig dem. Hur kÀnner ni andra ?
 
Hej.
Har denna uppsĂ€ttning över till en Avenger II GMT. (”Full set” förutom certet, dĂ„ dĂ€r stĂ„r mina uppgifter)
Klockan har blivit stulen, sÄ behöver inte grejerna lÀngre.
Hojta till om ni vet nÄgon som behöver, tÀnkte kolla hÀr innan jag lÀgger upp en sÀljes annons.
5A8EFD5B-8698-49D1-A493-9F54D06CA7D8.jpeg
Enda kvar, och har mycket?
 
bra med en Breitling trÄd!
LÄt oss diskutera varför tycker i Breitling har blivit en "pizzabagarklocka"? och vart har dem misslyckats med sin marknadsföring eller design?NÀr jag var mindre under 90 talet var ju Breitling den absolut bÀsta vad man kunde ha. Nu ser ju folk ner pÄ dig om du har en Breitling. Har haft nÄgra genom Ären men skÀms typ att ha pÄ mig dem. Hur kÀnner ni andra ?
KÀnner en hatstorm komma, mitt svar Àr design dÄ nÀstan alla modeller kÀnns icke-stilrena, överdimensionerade och skrikiga med gulddetaljer i överflöd. Sedan sÄ Àr jag rÀtt biased dÄ en person som jag avskyr (överdriven, falsk, Àlskar att synas/höras) hade en stor blaffig Breitling, och det har tyvÀrr satt sina spÄr hos mig.

MEN, tvÄ modeller som jag tycker Àr riktigt snygga och absolut skulle vilja ha Superocean Heritage i rosé guld (för övrigt enda klockan som passar med mesh) och Chronomat 44 Raven.
 
Topp