• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
MÀrkligt nog försöker de sÀllan sÀlja pÄ nÄgon en ny modell.
Eller ja det ska vÀl vara @yonsson dÄ.
Men vad jag förstÄr Àr han en poser som inte ens Àger en Breitling
0_0_3420985_02_1024x640.jpg

Korrekt. HÀr Àr en bild frÄn i somras dÄ jag Àgde en Breitling, livet var bÀttre dÄ.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Är du sĂ€ker? StĂ„r ju cobra yellow pĂ„ Ă€ven 17330 i vissa annonser??
Ja i stort sett sÀker. De flesta annonsörer vet varken ut eller in, inte ens de största. Skriver 1995 nÀr klockan Àr frÄn 1984, kallar varenda chronomat för Blackbird. Kolla in JÀlmers "Steelfish" t ex. Det Äterkommer bÄde i Sverige och utomlands. SÀljarna har ofta ingen koll.
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
0_0_3420985_02_1024x640.jpg

Korrekt. HÀr Àr en bild frÄn i somras dÄ jag Àgde en Breitling, livet var bÀttre dÄ.
Hon till höger dÀr ser ju inte helt dum ut. SÄ hon gillar Breitling alltsÄ? Vad skulle hon sÀga om mig som Àger typ 14-17 styckna eller nÄt sÄnt jag inte ens sjÀlv har koll pÄ? Paketleverans direkt eller? :D:D:D:D:D
 

PCB

Audemars
Ja i stort sett sÀker. De flesta annonsörer vet varken ut eller in, inte ens de största. Skriver 1995 nÀr klockan Àr frÄn 1984, kallar varenda chronomat för Blackbird. Kolla in JÀlmers "Steelfish" t ex. Det Äterkommer bÄde i Sverige och utomlands. SÀljarna har ofta ingen koll.
Mja, jag tycker nog 31:an vinner pÄ samtliga punkter,
 

vandee

Breitling
NÄgon som vet nÄtt om denna breitling finns till salu pÄ blocket för 19.300 av nÄgon som kallar sig breitling i VÀsterÄs.
1031121238.jpg
 
Topp