• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hur kan man inte bli glad av gul tavla.
Mer C & D vitamin Àn solen :)
IMG_0882.JPG
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
DÄ kör vi Äter en frÄga i breitlingsdelen smÀllde pÄ ett natoband pÄ min nya aerospace evo och sÄg att det stÄr ett inristat nummer 6 siffriga eller 5 nummer och ett nummer bakom dÀr bandet satt pÄ ena sidan, vad Àr det för ett nummer mÄtro undrar en nyfiken? NÄn som har en susning? för onödigt vetande förmodligen.......
Det Àr tillverkningsvecka + Är ofta efterföljt av en bokstavsifferkombo jag inte vet vad det betyder.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ja, om inte annat var den hÄrd i tisdags! :D
Haha, kÀnner att detta kan pÄgÄ i evigheter ;)

FöreslÄr en fredslunch med tvÄ gula föresprÄkare och tvÄ anti.
@Gummo & @Denke pÄ ena sidan bordet och @JensBP & jag pÄ den andra.
Ingen fulspel, lÀmna vapen o knivar hemma och lÄt bataljen börja.
Va sÀgs boys? ;)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ibland messar jag @gruby och kollar om han Àr intresserad. Sedan fÄr han inte köpa den. SÄ Àr rutinen. :)
Hahaha, din teaser...
Är de dĂ€rför han varit sĂ„ grumpy pĂ„ sista tiden, mörka ringar runt ögonen o anmĂ€lt vresig.
Han fÄr utbrott sÄ fort man nÀmner ditt namn, mest polska svordomar sÄ man vet aldrig vad han sÀger, bara spott o svordomar flyger ;)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Topp