• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Audemars
Ja?

IMG_9010.JPG
Är det tungan eller dicken du satt klockan pĂ„?!:wideyed:
 

Denke

BrÀnnström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

cheklund

Omega
Nu börjar man ju fundera pÄ vad Breitling har gjort med min/vÄra Skyracer. De har ju iofs nÄgra dagar pÄ sig men ÀndÄ :p
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
En SOH42 till (ute pÄ K/S) med rakryggad krona :)

Mer som regel Àn undantag kÀnns det som. :)
Den enda som ser ut att ha haft rÀtt vinkel pÄ b:et Àr ju @Camo00 . BÄde din och @svesam s har aningen fel vinkel dÄ de ska vara aningen kursiva i rÀtt form. Om man ska vara petig. ;)
Jag har inte kollat mina tvÄ Colt Àn. Min superocean Àr ju för kursiv sÄ Àtt sÀga, skrÀp. ;)
 

Nutte

Omega
SÄ hÀr ser mitt B ut, svÄrt att se om det Àr rakt tycker jag. Inte helt rÀtt va? :)

IMG_1511.JPG
 
Senast Àndrad:

cheklund

Omega
De har rullat ut till butikerna idag. Min reser nu med postnord och landar förhoppningsvis pÄ fredag om de inte fÄr för sig att spela fotboll med paketet under helgen.
Ja det var ju vÀldig passande att skriva dagen innan, jag borde ha frÄgat för 2 veckor sedan med andra ord :) tyvÀrr verkar vÄra inte ha fÄtt följa med :(
 

Rige

Breitling
Hej! Vad har ni för tankar kring Aerospace Evo vs Avantage? Jag har en avantage idag med svart tavla och Àr sugen pÄ att utöka med antingen en blÄ evo eller en blÄ avantage.
 
Topp