• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dixie

Audemars
2-Faktor
SÄ dÀr.
IMG_3694.JPG


StÄlfisken klarade 8st dyk pÄ mellan 18 och 32 meters djup med en medeldyktid pÄ 35min per dyk :cool:
IMG_3716.JPG

:D
Bam!
 

ScubaKing

Audemars
NÄgon som kan upplysa mig om varför det pÄ vissa UTC (frÄn 90-talet) stÄr; Nord, East Sud Quest, medans det pÄ mÄnga andra stÄr North East South West ?
Vad jag har sett Àr det inte betingat till specifika modeller. Det finns pÄ bÄde Chronomat, Aerospace mfl.

utc_04.jpg


Breitling-Aerospace-pricelist-watches.jpg
 

kirex

Cartier
NÄgon som kan upplysa mig om varför det pÄ vissa UTC (frÄn 90-talet) stÄr; Nord, East Sud Quest, medans det pÄ mÄnga andra stÄr North East South West ?
Vad jag har sett Àr det inte betingat till specifika modeller. Det finns pÄ bÄde Chronomat, Aerospace mfl.

utc_04.jpg


Breitling-Aerospace-pricelist-watches.jpg

Inte Quest utan Ouest. Ouest Ă€r franska för vĂ€derstrecket West pĂ„ engelska. M.a.o man kunde vĂ€lja franska eller engelska för vĂ€derstrecken pĂ„ UTC:n. Övriga vĂ€derstreck pĂ„ franska Ă€r:
Nord, Est och Sud.
Tittar du noga pÄ din stora bild ser du just dessa namn.
/Kirex
 

ScubaKing

Audemars
Inte Quest utan Ouest. Ouest Ă€r franska för vĂ€derstrecket West pĂ„ engelska. M.a.o man kunde vĂ€lja franska eller engelska för vĂ€derstrecken pĂ„ UTC:n. Övriga vĂ€derstreck pĂ„ franska Ă€r:
Nord, Est och Sud.
Tittar du noga pÄ din stora bild ser du just dessa namn.
/Kirex

Tack för snabb info :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vilken ska bort ?:eek:
Ska troligtvis behÄlla endast en av dessa 2 Chronomater men jag har total ambivalens om vilken som ska fÄ stanna ??
Behövs lite ekonomiskt utrymme för nya inköp.
Vore kul med lite input :rolleyes:
IMG_2798.JPG
Mitten bort tycker jag.

TillÀgg: eller egentligen bÄda och sÄ köper du dig en en Flying Fish. ;)
Men den blÄ Àr riktigt stilig ÀndÄ.
 
C

Coach

Guest
Den blÄ blÄa lÀngst till höger slÀpper du tycker jag.
Vad intressant att det blev lite intresse ÀndÄ för den i mitten. Har fram tills nyss varit 100 % pÄ att den högra ska stanna men nu Àr det flera som gillar mitten bÀttre :)
 
Topp