• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
2D999568-24FC-4736-B719-0A7D2CD2B16C.jpeg


Nu Àr jag tillbaka igen och om jag kommer ihÄg rÀtt Àr detta min 14e bratte sen den första skaffades 1991.

Edit; fel, 15e, glömde bort en B01 jag hade en kort period 2012.
 
Senast Àndrad:
C

Coach

Guest
Är det nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som har erfarenhet eller vet nĂ„got om denna Galactic 36 ?
Den var fulsnygg pÄ nÄgot sÀtt.
Bild snodd pÄ nÀtet.
259DF4B8-5CBC-4487-897D-7C36E5D42772.jpeg
 

frasse

Cartier
- Mycket frÀckare med det gröna bandet! Skulle gÀrna vilja ha en som oöm beater. Undrar hur lÀnge den blir kvar i programmet?

Har för mig de inte tillverkas lÀngre. Men finns att köpa tills lagret tar slut. ?

Ja gröna var snyggt
Enda klockan som jag haft och sÄlt som jag saknat sÄ mkt att jag köpte en igen.

Tror de kommer bli lite svÄrare att fÄ tag i framöver om de försvinner frÄn sortimentet.
 
C

Coach

Guest
Jag vet inte nÄgot, men vÄgar ÀndÄ lova att den inte kommer att vinna nÄgra prestigefulla designpriser direkt.. ;)
Ha ha det verkar sÄ :D Blev mest lite nyfiken.
Är vĂ€l likadan vridring som det Ă€r pĂ„ förra modellen av chronomat ? + den dĂ€r utmĂ€rkande fyrkanten i mitten.
 
Topp