• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Audemars
japp surt ,och lite förvÄnande
skickade tillbaka möget,
men kÀnner att intresset av denna modell har svalnat ,,det vÀrsta Àr att jag börjat snegla pÄ en viss annan tillverkare ,som delar namn med en bilmodell frÄn opel:oops::oops:
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
japp surt ,och lite förvÄnande
skickade tillbaka möget,
men kÀnner att intresset av denna modell har svalnat ,,det vÀrsta Àr att jag börjat snegla pÄ en viss annan tillverkare ,som delar namn med en bilmodell frÄn opel:oops::oops:
Astra?
image.jpg
 

crille_ap

Breitling
Du fĂ„r ju helt andra specar och exklusivitet. Är det vĂ€rt det? Ja det kan ju bara du svara pĂ„ sjĂ€lv om det Ă€r du som ska betala.
Jo, sÄ Àr det sÄklart. TÀnkte mest pÄ om nÄgon satt inne pÄ kunskap nÀr det gÀller kvalitén. FÄr jag mer för pengarna om man mÀter ex. i Är innan service. eller totala levnadsÄr för klockan.
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Snyggt och tungt med en B50 :cool:
Tackar, det tycker jag med. Men jag har fÄtt en sÄn jÀvla repa pÄ Bezel.
Är det nĂ„gon som har en gissning pĂ„ hur man Ă„tgĂ€rdar en sĂ„n? Den Ă€r inte djup men jag tĂ€nker mig att polera Ă€r uteslutet dĂ„ siffrorna förmodligen försvinner omman polerar.
 

Bilagor

  • DSC_0082.JPG
    DSC_0082.JPG
    216.7 KB · Visningar: 38
  • DSC_0088.JPG
    DSC_0088.JPG
    179.2 KB · Visningar: 38
  • DSC_0089.JPG
    DSC_0089.JPG
    166.9 KB · Visningar: 38

svesam

Rolex
Tackar, det tycker jag med. Men jag har fÄtt en sÄn jÀvla repa pÄ Bezel.
Är det nĂ„gon som har en gissning pĂ„ hur man Ă„tgĂ€rdar en sĂ„n? Den Ă€r inte djup men jag tĂ€nker mig att polera Ă€r uteslutet dĂ„ siffrorna förmodligen försvinner omman polerar.

LĂ„t repan vara!
Den fÄr snart sÀllskap av fler om du fortÀtter anvÀnda klockan förstÄs :)
StenhÄrd Àr den i alla fall !!
 

Oli

Omega
2-Faktor
Är det vĂ€rt att satsa pĂ„ ett "inhouse-verk"? kostar ju bra mĂ„nga tusenlappar mer. men vad fĂ„r man egentligen?
MÄnga urmakare jag talat med om b01 sÀger att om dom fick vÀlja urverk till valfri klocka skulle dom ta ett b01 varje dag. Anses vara ett av dom bÀsta om inte det bÀsta. Iaf hos dom urmakare jag talat med.
 
Topp