• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JohanHLM

Rolex
Det finns en prostituerad inom oss alla, sÄ till rÀtt pris Àr vi nog mÄnga som kan sÀlja :)
Vad Àr det du Àr pÄ jakt efter?
Stor eller smÄtt? StÄl eller G/S? Dykare eller chrono?
NÀdÄ :)
Den Àr inte till salu, sÄvida jag inte fÄr ett orimligt bra bud ;)
@Ninen79 Tanken var inte att försöka marknadsföra min klocka eftersom jag inte har nÄgra planer pÄ att sÀlja den. För att du ska fÄ de svar du önskar bör du nog presentera lite mer i detalj vad du Àr ute efter sÄ du slipper fler missvisande svar frÄn mig :)
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
HÀr har du nÄgra jag hittade lite snabbt i min telefon. (Med reservation för att vissa blivit postade i andra trÄdar)
Jag Àr iaf Helnöjd m min & det Àr garanterat en keeper!
IMG_6431.JPG
IMG_6784.JPG
IMG_7415.JPG
IMG_7393.JPG

Den officiella gula Breitling-sidan inuti den vanliga officiella Breitling-trÄden...
image.jpeg
 

Calfen

Panerai
Hur svÄrt Àr det att byta batterier sjÀlv pÄ en Breitling Aerospace? AvrÄder ni detta? Var med nÀr en vÀn gjorde det pÄ sin Emergency.
 

Cryssarn

Rolex
Provade en Rolex nyss. Helvete vad stora och klumpiga de Àr! Bara typ kroppsbyggare och dörrvakter som kan gÄ runt med sÄna klossar...
IMAG1662.jpg
IMAG1663.jpg
fan. din skorsten ( som nĂ„gon kallade det ) Ă€r ju helt felfri. Avis blir man ;) i övrigt överlevde unghĂ€sten sin sightseeing i Washington igĂ„r. Även om vi nĂ€stan strök med :p
 

Camo00

Patek
fan. din skorsten ( som nĂ„gon kallade det ) Ă€r ju helt felfri. Avis blir man ;) i övrigt överlevde unghĂ€sten sin sightseeing i Washington igĂ„r. Även om vi nĂ€stan strök med :p
Hehe, det har jag inte ens kollat förut... Köpte denna 2013, anvÀnde den som sommarbeater pÄ stranden, sÄlde den och har köpt tillbaka den... Ingen har polerat den... :D
 

Harley

Omega
Den officiella gula Breitling-sidan inuti den vanliga officiella Breitling-trÄden...
image.jpeg
HÀrligt att se! Mer gult!:D PÄ tal om gult sÄ ska jag till "min" AD imorgon igen & provköra Hurricane. SÄ jag blir inte helt överraskad om jag slÄr till. Jag kommer isf köpa m svart tavla & 24timmars men har ju gula detaljer & armbandet Àr ocksÄ gult.
 
Topp