• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

16610

Patek
2-Faktor
Är det nĂ„gon som har eller kan tipsa om vart jag kan hitta lĂ€nkbitar till en PRO 2 lĂ€nk?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det har diskutterats och pratas om att "UTC" pÄ gamla 90 tals chronomater ska höja priset pÄ klockan som mÄnga pÄstÄr. Vill bara visa att utc inte höjer priset sÀrkillt mycket. Om man ska jÀmnföra efter C24/ebay mm.
Konstigt argument i och med att du bara lÀgger tvÄ annonser med UTC.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var 3 exempel. Och ville bara visa för vissa tror det höjer vÀrdet med 10 tals tusen kronor....
TvÀrt om var det vÀl? Du fick vÀl skit för att du prissatte som om de hade UTC? SvÄrt att jÀmföra utifrÄn ditt tidigare inlÀgg i och med att alla de tre har UTC.
 

Code

AKA Vincent B
TvÀrt om var det vÀl? Du fick vÀl skit för att du prissatte som om de hade UTC? SvÄrt att jÀmföra utifrÄn ditt tidigare inlÀgg i och med att alla de tre har UTC.
Nej menar att med ele utan utc Àr dom vÀrda lika mkt. Men mÄnga tar tex 35-39k för en 90 tals chronomat bara för den har utc..
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Nej menar att med ele utan utc Àr dom vÀrda lika mkt. Men mÄnga tar tex 35-39k för en 90 tals chronomat bara för den har utc..
C24-priser i annonserna Àr ofta fantasipriser och inga vÀrdemÀtare pÄ begagande Breitling. Ofta prutbara sÄ det rÀcker och blir över, speciellt modeller som inte Àr nya och heta eller vintage och kult. Vad de sÀljs för vet bara sÀljare och köpare...
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
DĂ„ va man stolt medlem i Club - Breitling!
IMG_0645.JPG
 

Cryssarn

Rolex
C24-priser i annonserna Àr ofta fantasipriser och inga vÀrdemÀtare pÄ begagande Breitling. Ofta prutbara sÄ det rÀcker och blir över, speciellt modeller som inte Àr nya och heta eller vintage och kult. Vad de sÀljs för vet bara sÀljare och köpare...
dÄ hade jag tur med min Colt :)
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Tror inte det Àr den vanligaste versionen men den Àr inte helt omöjlig att fÄ tag pÄ vad jag sett. Lite udda och rÀtt cool tycker jag.
 
Topp