• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Swizz beat

Patek
2-Faktor
+15 sekunder/dag och kraftreserv pÄ 40.5 timmar. Blir nog att lÀmna in Colten pÄ service :( hoppas det inte Àr allt för skadat dÀr inne :(
TrÄkigt att höra, men en enkel ruckning kanske rÀcker istÀllet för service? B17 urverket Àr trots allt ett riktigt traktorurverk, baserat pÄ ETA 2824-2. Hade sjÀlv en annan klocka med ETA 2824-2 baserat urverk för ett tag sedan som gick -30 sek/dygn. LÀmnade in pÄ service, men fick till svar att ruckning rÀckte och att service inte behövs pÄ ett par Är till. DÄ skall det tillÀggas att klockan inhandlades för tio Är sedan och har aldrig servats tidigare!

LÀgger ocksÄ med en bild pÄ min Colt inköpt tidig höst 2015. Efter Ätta dagar pÄ handleden har den totalt gÄtt +6 sekunder, riktigt nöjd med detta :)
IMG_5470.JPG
 

16610

Patek
2-Faktor
Breitling Àr inget att skÀmmas för heller. Finns mer skÀmmigt folk med Rolex, bara rÀkna upp typ alla b-, c-, d-, e- och f-kÀndisar som vill visa att de Àr nÄgot. ;)
IMG_6622.JPG

Rolex Àr som det Àr. ( orkar inte förklara ;) )
Men! Breitling det Àr bra grejer. Det hÀnder nÄgot, det Àr design Ä lite tuffare! Dock Àr jag lite osÀker pÄ de senaste Breitlin modellerna. Gillar mer de Àldre modellerna. Men en dag ska jag nog förstÄ det med;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Rolex Àr som det Àr. ( orkar inte förklara ;) )
Men! Breitling det Àr bra grejer. Det hÀnder nÄgot, det Àr design Ä lite tuffare! Dock Àr jag lite osÀker pÄ de senaste Breitlin modellerna. Gillar mer de Àldre modellerna. Men en dag ska jag nog förstÄ det med;)
NÀr jag flög senast hamnade jag brevid en tatuerad gubbe i 50 Ärs Äldern med Breitling pÄ sig. Givetvis var jag direkt tvungen att kommentera det.

-Tjena, Breitlingfolk ser jag.
- Jepp.
-Gött, dÄ har jag kommit rÀtt, dÄ Àr det hÀr jag ska sitta! :D

Sen tjötade vi hela flygresan.
 

Ninen79

Audemars
NÀr jag flög senast hamnade jag brevid en tatuerad gubbe i 50 Ärs Äldern med Breitling pÄ sig. Givetvis var jag direkt tvungen att kommentera det.

-Tjena, Breitlingfolk ser jag.
- Jepp.
-Gött, dÄ har jag kommit rÀtt, dÄ Àr det hÀr jag ska sitta! :D

Sen tjötade vi hela flygresan.
Hade han en crosswind? :)
 

16610

Patek
2-Faktor
NÀr jag flög senast hamnade jag brevid en tatuerad gubbe i 50 Ärs Äldern med Breitling pÄ sig. Givetvis var jag direkt tvungen att kommentera det.

-Tjena, Breitlingfolk ser jag.
- Jepp.
-Gött, dÄ har jag kommit rÀtt, dÄ Àr det hÀr jag ska sitta! :D

Sen tjötade vi hela flygresan.

He he.. men Breitling kÀnns mer Àkta om man pratar "folk"

Rolex Àr den vanligaste bilen,tröjan osv
Sen gillar jag klassisk design, men gillar skarpt Àldre Breitling ;)
 

Plinkan

Breitling
Lite sugen pÄ den hÀr klockan. Ni som har koll, kan man se om den Àr Àkta, och vad kan den vara vÀrd?
IMG_5606.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
NÄgon som vet vad ett nytt sÄdant hÀr gummi med lÄs kostar?

Nu har jag ett nytt gummi med lÄs men jag blev nyfiken bara. NÀr jag köpte klockan satt det pÄ redan.

IMG_9446.JPG
IMG_9447.JPG
 
Topp