• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

JadÄ, jag kan skicka en mini review pÄ PM om du sÄ önskar och berÀtta mitt initiala intryck av urtavlan och allt annat. LÀtt hÀnt nÀr man köpt den dyraste och vill uppleva de Àldre:D. KÀnner igen den sjukan!. Det Àr inte konstigt man blir kÀr i de Àldre, sug pÄ denna:
Breitling Aerospace E65062, E75362, E79362.jpg

Ja tack!

Haha, jo det ligger mycket i det! Sen kÀnns det lite som ocksÄ Àr det magiska ordet i denna hobbey!

Tack för det! :hungry::hungry: Sjukt fina! De lumade 3 6 9 12!.. :hungry:
 

mega

Rolex
Jag ville verkligen ha en svart, sen dök den hÀr grÄa upp, och efter mycket strul sÄ blev den min för en ganska överkomlig peng.
Nu skulle jag inte byta den mot en svart, tycker den grÄa tavlan har det bÀsta av bÄda, den ser oftast svart ut, men man kan vrida till handleden tills den ser grÄ ut.

20190620_084129.jpg
 
Jag ville verkligen ha en svart, sen dök den hÀr grÄa upp, och efter mycket strul sÄ blev den min för en ganska överkomlig peng.
Nu skulle jag inte byta den mot en svart, tycker den grÄa tavlan har det bÀsta av bÄda, den ser oftast svart ut, men man kan vrida till handleden tills den ser grÄ ut.

20190620_084129.jpg

HÀftigt!! Och praktiskt med klockas namn pÄ tavlan.. :rolleyes:
 

SimonF

Breitling
NÄgon som kan hjÀlpa mig med att fÄ fram hur en ytterkartong ser ut för en sÄn hÀr? Det Àr en breitling Crosswind frÄn 1997.
 

Bilagor

  • E0A462B8-23DF-492C-828E-6F5F879C7665.jpeg
    E0A462B8-23DF-492C-828E-6F5F879C7665.jpeg
    86.5 KB · Visningar: 3

DynamitBosse

Breitling
Hej alla,

Har en frÄga:

FrÄn Breitlings hemsida:
"The electronic international warranty card will be honored by official Breitling partners worldwide providing this card has been activated at the time of purchase by an authorized Breitling salesperson".

Om man köper frÄn C24-handlare och det stÄr "skick: ny (fabriksny utan anvÀndningsspÄr)" sÄ kan man vara sÀker pÄ att det fetade sker precis före de skickar ivÀg det till mig?
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Hej alla,

Har en frÄga:

FrÄn Breitlings hemsida:
"The electronic international warranty card will be honored by official Breitling partners worldwide providing this card has been activated at the time of purchase by an authorized Breitling salesperson".

Om man köper frÄn C24-handlare och det stÄr "skick: ny (fabriksny utan anvÀndningsspÄr)" sÄ kan man vara sÀker pÄ att det fetade sker precis före de skickar ivÀg det till mig?
Helt hundra kan du inte vara. Skriv till sÀljaren och frÄga vad som gÀller för just det objektet för att vara sÀker.
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
DÄ var man med Bratte igen efter nÄgra Ärs uppehÄll!. Inget "Bright-Bling" hÀr inte;)
En rimligt prissatt i bra bruksskick Aerospace E75362 "Last of The Best" landade hos mig idag. Fullset, grÄ tavla, nyservad(krona, packningar, ny display etc).
Uttagen 04 hos Krons, t.o.m. köpekvittot frÄn den tiden lÄg lÀngst nere i lÄdan:happyhappy:
LÀdret som sitter pÄ ska bytas till en lÀnk och ev. gummi. Det som mÀrks direkt Àr hur fjÀderlÀtt den Àr samt hur bra storleken Àr. Superskön att bÀra!

GLAD MIDSOMMAR!

TyvÀrr trÄkiga tangentbordsbilder.....
IMG_3612.JPG

IMG_3620.JPG
 
Senast Àndrad:

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Jag ville verkligen ha en svart, sen dök den hÀr grÄa upp, och efter mycket strul sÄ blev den min för en ganska överkomlig peng.
Nu skulle jag inte byta den mot en svart, tycker den grÄa tavlan har det bÀsta av bÄda, den ser oftast svart ut, men man kan vrida till handleden tills den ser grÄ ut.

20190620_084129.jpg
Även jag köpte en grĂ„(se denna fliken), tycker den Ă€r bra!. Din ser skarp och fin ut pĂ„ hĂ„ll vad jag kan se:)
 
Senast Àndrad:

Nevada

Cartier
2-Faktor
DÄ var man med Bratte igen efter nÄgra Ärs uppehÄll!. Inget "Bright-Bling" hÀr inte;)
En rimligt prissatt i bra bruksskick Aerospace E75362 "Last of The Best" landade hos mig idag. Fullset, grÄ tavla, nyservad(krona, packningar, ny display etc).
Uttagen 04 hos Krons, t.o.m. köpekvittot frÄn den tiden lÄg lÀngst nere i lÄdan:happyhappy:
LÀdret som sitter pÄ ska bytas till en lÀnk och ev. gummi. Det som mÀrks direkt Àr hur fjÀderlÀtt den Àr samt hur bra storleken Àr. Superskön att bÀra!

GLAD MIDSOMMAR!

TyvÀrr trÄkiga tangentbordsbilder.....
IMG_3612.JPG

IMG_3620.JPG
Grym klocka, grattis!

20190621_103413-01.jpeg

Trevlig midsommar
 
Topp