• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

Patek
2-Faktor
image.jpg

Äntligen lite slappatid.....satt upp hyllor ...fixat....stĂ€dat...tvĂ€ttat...
 
Hur ofta servar ni era breitling quartzklockor? Har gjort tĂ€thetstest nĂ€r jag bytt batteri men aldrig servat. Årsmodell 2002. Men den tickar och gĂ„r utmĂ€rkt.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hur ofta servar ni era breitling quartzklockor? Har gjort tĂ€thetstest nĂ€r jag bytt batteri men aldrig servat. Årsmodell 2002. Men den tickar och gĂ„r utmĂ€rkt.
Beror vÀl pÄ vad för typ av quartzur. Det Àr ju ett urverk i grunden som ocksÄ behöver underhÄll med allt vad det innebÀr :) Better be safe than sorry, Àven om det kan kosta en slant med kvartsare! (ca 7k om jag minns rÀtt?).
Edit: 7k Àr om man har ana digi sÄsom Aerospace eller dylikt, annars Àr det 4700kr (inkl. pÄÄÄlering)
 

Marli

Cartier
HjÀlp - vill ha gummirem till min K13050 och jag vill att det skall vara chokladbrunt och gÀrna passa med org törnlÄs. Allra helst hade jag velat ha ett org Breitling men de verkar inte finnas 20 mm / brunt.

Tips pÄ andra bra band?
 

Bilagor

  • CC2D9F9B-4663-4A92-8FA0-E542EDFC685B.jpeg
    CC2D9F9B-4663-4A92-8FA0-E542EDFC685B.jpeg
    446.3 KB · Visningar: 15

Boozer_87

Panerai
Hur och varför sĂ€ljs alla bra brattar utanför köp&sĂ€lj? 😱
Brukar vara sĂ„ tyvĂ€rr, dem som Ă€r bra och flera vill ha, lĂ€gger in en "hör av dig till mig först nĂ€r vill sĂ€lja" sĂ„ledes ser dem inte "köp&sĂ€lj" marknaden đŸ˜„


Edit: sen ska man ju veta att förhandlingförmÄgan Àr ju avsevÀrt lÀgre pÄ detta sÀtt och till viss del fÄr man betala nÄgot "överpris"
 
Senast Àndrad:
Topp