• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Boozer_87

Panerai
Trevlig Söndag B-vĂ€nner, denna fick komma ut ur lĂ„dan lite idag 😁 Som vanligt, helt magisk!
20240121_143304.jpg
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hallo!
Jag hade besök av en kompis förra helgen som har en sÄnhÀr. NÄgon som kan hjÀlpa mig reda ut vilken referens det kan vara?
Den behöver nog en genomgĂ„ng, lĂ€nken Ă€r bra trött och jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ hur den gĂ„r. Är det bara att bege sig till första bĂ€sta AD eller kan man lika gĂ€rna titta Ă„t oberoende urmakare? Jag tĂ€nker dĂ„ frĂ€mst pĂ„ ThörnĂ€s i HögsĂ€ter som tidigare hade officiell service pĂ„ Breitling, men som inte lĂ€ngre Ă€r det. Han kan ju klockorna tĂ€nker jag.
Det Ă€r hĂ„rstrĂ„ som sitter fast pĂ„ första bilden, inte en massa sprickor i glaset


IMG_5442.jpeg
72720682062__EF0C64C6-7389-406C-99C2-B2121F58A565.jpeg
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Hallo!
Jag hade besök av en kompis förra helgen som har en sÄnhÀr. NÄgon som kan hjÀlpa mig reda ut vilken referens det kan vara?
Den behöver nog en genomgĂ„ng, lĂ€nken Ă€r bra trött och jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ hur den gĂ„r. Är det bara att bege sig till första bĂ€sta AD eller kan man lika gĂ€rna titta Ă„t oberoende urmakare? Jag tĂ€nker dĂ„ frĂ€mst pĂ„ ThörnĂ€s i HögsĂ€ter som tidigare hade officiell service pĂ„ Breitling, men som inte lĂ€ngre Ă€r det. Han kan ju klockorna tĂ€nker jag.
Det Ă€r hĂ„rstrĂ„ som sitter fast pĂ„ första bilden, inte en massa sprickor i glaset


IMG_5442.jpeg
72720682062__EF0C64C6-7389-406C-99C2-B2121F58A565.jpeg
Jag tycker spontant att det ser ut som en Breitling 81950.
 

Boozer_87

Panerai
Dessa var lite som aerospace var för mig i början, kunde inte förstĂ„ hur folk kunde Ă€lska den groteska designen. I dag beatar jag min aerospace "tuxedo" varje dag i tuff miljö och jag Ă€lskarn nĂ€stan mer Ă€n barnen đŸ€Ł med det sagt, helskotta vad designen bara blir bĂ€ttre och bĂ€ttre varje gĂ„ng man ser den! Riktigt hĂ„llkĂ€ften-klocka! Trevlig helg!
 

DrDre

Patek
Hallo!
Jag hade besök av en kompis förra helgen som har en sÄnhÀr. NÄgon som kan hjÀlpa mig reda ut vilken referens det kan vara?
Den behöver nog en genomgĂ„ng, lĂ€nken Ă€r bra trött och jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ hur den gĂ„r. Är det bara att bege sig till första bĂ€sta AD eller kan man lika gĂ€rna titta Ă„t oberoende urmakare? Jag tĂ€nker dĂ„ frĂ€mst pĂ„ ThörnĂ€s i HögsĂ€ter som tidigare hade officiell service pĂ„ Breitling, men som inte lĂ€ngre Ă€r det. Han kan ju klockorna tĂ€nker jag.
Det Ă€r hĂ„rstrĂ„ som sitter fast pĂ„ första bilden, inte en massa sprickor i glaset


IMG_5442.jpeg
72720682062__EF0C64C6-7389-406C-99C2-B2121F58A565.jpeg

Jag skulle pratat med din lokala urmakare. DÄ kan du be honom ta det lite försktigt med visarna sÄ att du kan behÄlla dem. Ffa sekundvisaren för kronografen utan B:et Àr ju rolig att ha kvar.
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
HĂ€mtade hem den hĂ€r godingen idag😎
IMG_4964.jpeg
IMG_4965.jpeg
IMG_5003.jpeg
IMG_4994.jpeg
IMG_5001.jpeg
IMG_4982.jpeg
Den Àr riktigt bra och speciell dÄ alla tillbehör finns med. Stort grattis till den!

För en enklare variant finns denna om nÄgon Àr sugen.

 
Topp