• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Rolex
2-Faktor
SÄ vart det fredag! Lunch bestÄende av bacon, broccoli och pasta.

20230818_113326.jpg
 

Derix

Patek
2-Faktor
Japp och har funkat kanon har Calle Lundqvist npc super heavy bodybuilder som hjÀlper mig.
Har grym ÄterhÀmtning pÄ alla pass och ligger mycket skadeförbyggande i schemat
Sen spelar utförande stor roll
1 sekund upp
2 sekunder isometriskt (squeese)
3 sekunder excentriskt (negativt)
1 sekund paus i botten

Sen Ă€ven strech under load pĂ„ varje muskelgrupp, har aldrig haft sĂ„n bra Ă„terhĂ€mtning som nu 🙏

Lite G-Shock för OT

PXL_20230818_064914121.jpg
Vill inte tÀnka pÄ hur baksidalÄrdag kÀnns. HÀr Àr det ett traditionellt benpass, 5/3/1 vecka 2.
IMG_4322.jpeg
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Vill inte tÀnka pÄ hur baksidalÄrdag kÀnns. HÀr Àr det ett traditionellt benpass, 5/3/1 vecka 2.
IMG_4322.jpeg
Det som Àr skönt med detta upplÀgg Àr att man inte blir helt mosad i hela benen utan bara halva benen.
Och att om man verkligen kan lÀgga 100% fokus pÄ att försöka vÀxa pÄ bÀgge fram och baksida
Passar vÀldigt bra för mig iaf
Kosten och sömn spelar ju ocksÄ stor roll för ÄterhÀmtningen
Allt Àr en balans
Dags att torka lite
PXL_20230818_102118413~2.jpg
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Fina bilder! Och trevlig froggie, har ju ingen groda lĂ€ngre och Ă„ngrar jag inte tog G-shock pĂ„ mig idag 🙈
tack sÄ mycket, den Àr lite av min favorit. KÀnde att det Àr ju fredag och dÄ mÄste man ha pÄ sig sin groda ocksÄ ^^
Det Àr farligt att ta pÄ sig fel klocka, man ska titta hÀr först egentligen och sedan vÀlja klocka dÀrefter :D
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Arbetsveckan slut. Tycker att Gravitymaster levererar. TyvÀrr Àr min arm lite felkonstruerad eftersom den perfekta positionen pÄ bandet hade varit mellan tvÄ hÄl. Men iom att klockan Àr sÄ lÀtt funkar det fint ÀndÄ att ha den lite för stor. Om den hade kommit pÄ lÀnk hade det varit full pott. Tycker för övrigt att Casio borde leverera fler modeller pÄ lÀnk. Den som sitter pÄ min GWF-A Àr otroligt fin, med bra microjustering.

MÄste ocksÄ sÀga att jag verkligen gillar nya G-shockappen. Mycket mer anvÀndbar Àn den förra.

IMG_5726.jpeg
 
Senast Àndrad:
Topp