• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rotwang

Rolex
2-Faktor
ApropÄ L/M/H- och RCVD-noja. :cool:

8A548838-D032-4E47-AD07-689772CA235C.jpeg
 

menellerhur

Omega
2-Faktor
1000053105.jpg
Halooo alltihopa! Hoppas ni har en trevlig LördagskvÀll! En frÄga... Vad Àr det bÀsta sÀttet att rengöra en genomskinlig Casioak, eller G Shock generellt? Eftersom, efter ett tag, de blir "smutsigt gulla" som jag egentligen vill inte ha.
Eller Àr det nog bÀst att köpa en sÄn kit och byta ytterdelar? Vad brukar ni göra?
Du kan Àven fÀrga klÀderna, sÄ dom fortfarande Àr lite transparent. IstÀllet för att slÀnga dom nÀr du köper nya.

HÀr Àr en video

Jag har haft bÀst resultat med Rit Dye för klÀder, men har bestÀllt nÄgon dye som Àr gjord för plast, som Àr fast i tullen just nu.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
De dĂ€r blĂ€ckfiskarna hĂ€lsade jag pĂ„ igĂ„r. Skulle inte kalla det för nöje, folk överallt 😖

Jag var lite sarkastisk lol. Men vi var hÀr nÀr de öppnade för att slippa de vÀrsta horder av folk.
Börjar höra dĂ„ligt ocksĂ„. De ropade nyss ut i högtalarna ; vĂ€lkomna till könsavdelningen. 😬
 

herr_ferrum

Cartier
2-Faktor
Variationen frĂ„n mig under mars Ă€r ju totalt obefintlig, sĂ„ hĂ€r kommer 9600 igen. Men faktiskt vĂ€ldigt nöjd med valet dĂ„ dess nĂ€tta mĂ„tt gör den lĂ€ttburen i alla sammanhang som jag utsatts för under mĂ„naden. Men jĂ€drar vad det ska roteras 1 april! 😁
1000008291.jpg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Jag var lite sarkastisk lol. Men vi var hÀr nÀr de öppnade för att slippa de vÀrsta horder av folk.
Börjar höra dĂ„ligt ocksĂ„. De ropade nyss ut i högtalarna ; vĂ€lkomna till könsavdelningen. 😬
😂😂😂
Man ser plötsligt en pappa som med skrĂ€md uppsyn febrilt börjar hĂ„lla för öronen pĂ„ sin barn och hasta mot utgĂ„ngen 😬😂
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
TÀnkte ge mig pÄ att sÀtta pÄ ett nato-strap till min Mudmaster, GWG-1000.
https://www.bartonwatchbands.com/products/army-premium-canvas spelar storleken nÄn roll, 18-24mm?
https://www.ebay.com/itm/275257116057 ?
Jag anvÀnder adaptrar frÄn JaysAndKays till min F-91W, Àr supernöjd!

AngÄende storlek sÄ spelar den givetvis roll. Adaptrarna du lÀnkade tar band som Àr 24mm breda. Ett 18mm band kommer bli vÀldigt smalt dÀr sÄ klart. GWG-1k Àr Àven en stor klocka, sÄ Àven om adaptrarna skulle vara anpassade för 18mm band sÄ hade det nog sett lite mÀrkligt ut. Jag hade satsat pÄ 24mm band sÄ du har rÀtt storlek frÄn början!
 

RAVIX

Omega
2-Faktor
OK, ytterligare frÄga ang strapen. Vart fasiken fÄr man tag i en? Officiella sidan sÄ Àr nÀstan alla storlekar i canvas som jag vill ha slut, ebay samma.
NÄn med tips pÄ sajt/er?
 
Topp