• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nygren

Audemars
2-Faktor
Uppstart. Man blir inte supersugen pĂ„ ett dopp 😊. Men om nĂ„gra dagar Ă€r det klart och fint.

IMG_9710.jpeg
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Tja, ur G-shock perspektiv tycker jag det Àr en dressklocka. Analoga visare och en design som passar ihop med en kostym tycker jag. Det Àr inte en vildmarks eller fjÀllvandringsklocka direkt. Tycker den ser ut som en tuff dressklocka!
Ja okej đŸ‘đŸ» DĂ€r tycker vi helt klart olika, men det Ă€r ju o andra sidan en del av charmen med intresset 😄 Personligen tycker jag inte stor stĂ„lklocka pĂ„ lĂ€nk gör sig till kostym.

Om jag skulle vÀlja ett g-shockalternativ till kostym landar jag snarare pÄ en klassisk F-91W. Liten och svart :)
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Ja okej đŸ‘đŸ» DĂ€r tycker vi helt klart olika, men det Ă€r ju o andra sidan en del av charmen med intresset 😄 Personligen tycker jag inte stor stĂ„lklocka pĂ„ lĂ€nk gör sig till kostym.

Om jag skulle vÀlja ett g-shockalternativ till kostym landar jag snarare pÄ en klassisk F-91W. Liten och svart :)

HÀr Àr vi överens! Tur att inte alla har exakt samma smak. Och det Àr roligt att se andra ha Àven andra modeller Àn de man sjÀlv skulle skaffa.
 
Senast Àndrad:

ekke

Panerai
2-Faktor
Tack för omtanken ♄
Men tyvĂ€rr har jag börjat googla CTL920. SĂ„ om en vecka eller tvĂ„ kommer det en teardown i trĂ„den... đŸ„Č
Black Magic also applies to Tough Solar đŸ€“

Helt död och ingen reaktion pĂ„ nĂ„got efter tvĂ„ dygn+ i solsken och laddlampa. SĂ„ jag bestĂ€llde batteri och vips sĂ„ hoppade den igĂ„ng đŸ™ƒđŸ„ł
1000007790.png

1000007791.jpg
 

Jonte.L

Panerai
Letar husvagn och kollar pĂ„ nĂ„gon form av magiska bebisartecknat!😂. I dom billigare husvagnsprisklasserna gĂ„r det undan. NĂ€r jag har skrivit hej och frĂ„gat om fukt etc sĂ„ har nĂ„gon rejsat dit upp köpt. Aja, skam den som ger sig
 

Bilagor

  • IMG_0235.jpeg
    IMG_0235.jpeg
    320.2 KB · Visningar: 1

MagnusLW

Breitling
FörvĂ„nansvĂ€rt nöjd med min GM-S2100B-8AER, den mindre casioaken. Passar min smala handled bra och kĂ€nns snygg i blandade sammanhang. Lite mörk, avlĂ€sningen Ă€r inte alltid optimal tyvĂ€rr men stealth Ă€r ju coolt liksom đŸ€·â€â™‚ïž Trevlig söndag!

IMG_1990.jpeg
 
Topp