Gillar den som f-n, lÀtt och lattjo@ekke Schysst modell! Vad heter den?
Som det nÀmndes tidigare sÄ Àr det en DW-5610MT som slÀpptes i december. Import frÄn Japan...
Har Àven DW-5900 frÄn Mix Tape-serien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den som f-n, lÀtt och lattjo@ekke Schysst modell! Vad heter den?
Keeper schmeeper...Och dÀr var min första MT-G öppnad, och ja ni kÀnner igen frÄn kÀndisar i trÄden .
Men för mig kÀnns det som en Àkta keeper
Ăr hos kompisen och jobbar, dom har 5 smĂ„ galningarSĂ„ söta.
Ăr det era smĂ„kryp?
Var lite naket pÄ tapeten för ett par mÄnader sen, men dÄ var det bara bad. Men i samma veva har jag för mig att @L&W körde naken H5600?Bytt till gummi frÄn 5000, en enorm förbÀttring!
Guldkeepern fÄr dock ta en paus, dÄ deras metallkeepers inte "keepar" nÄgot
Var det @ekke eller @spammerstakeahike som hade naken G-Shock hÀr i trÄden för ett tag sedan eller Àr jag helt ute och cyklar?
Skulle vilja veta om det finns nÄgra bra band till en naken square och vart man hittar dessa.
Nakna squares pÄminner vÀldigt mycket om Casio Marlin
YesVar lite naket pÄ tapeten för ett par mÄnader sen, men dÄ var det bara bad. Men i samma veva har jag för mig att @L&W körde naken H5600?
Vart fÄr man tag pÄ ett sÄdant band?