• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Ingen bra bild men likvĂ€l en milstolpe - min och grabbens första "wrist shot" tillsammans! Han fick sin första egna klocka idag. 🙂 Han Ă€r tre och ett halvt Ă„r gammal. Det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli! đŸ€Ł
20230203_160241~2.jpg
Mycket bra val av förstaklocka 😊
 

Sorubim

Audemars

Patric J

Rolex
2-Faktor
Detta kÀnns ju lite som en OWG March-klocka för nÄgon?


Enligt bilderna: nÀra noll lÀsbarhet. Men snygg fÀrg pÄ skalet och armbandet..
NÀ jag vet att ljuset Àr lite ofördelaktigt riktat pÄ bilderna.
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Oj, rĂ„kade visst fĂ„ lite kortslutning i skallen, tack? 😂

Galet imponerande samling. Drömmer vidare om ett stycke GWF-D1000MB-3 och fÄ la hÄlla mig till...min enda Àn sÄ lÀnge, men den Àr bra!
Diggar verkligen lĂ„set med dubbelförlĂ€ngningen, skruvar ut och in den mest hela tiden bara för att det Ă€r mysigt typ 😬
Gd4JF4I.jpg

ginBefv.jpg

WuihADy.jpg
Tack sĂ„ mycket! 🙏😍
Är det dĂ€r möjligtvis min gamla groda du har? 😃

Vi kör en King bukett ocksĂ„. 👑💐
PXL_20230203_132846492-01.jpeg
Vacker bukett! đŸ€—đŸ˜

MRG-G1000DC, trevlig helg pÄ er!
20230203_150855-01.jpeg
Min gamla MRG kanske, den Ă€r verkligen fin den dĂ€r! 😍

HĂ€r kommer en av de mindre varianterna, MRG-B1000B-1A.
2023_0203_20040900.jpg
Åh, Ă€nnu en av mina gamla, det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt att se alla dessa. Man kĂ€nner sig som hemma pĂ„ riktigt! Verkligen vacker den dĂ€r svarta B1000B. 😍

Mancolden tilltar. Dags för det tunga artilleriet :watching:
49CA0328-0E94-42E4-AD03-DB90B73AABBC.jpeg
Tunga artilleriet kommer fram ser jag! Krya pĂ„ dig nu! 😊
 

v0n

Patek
2-Faktor
DĂ„ Ă€r det den som varit hĂ€r en svĂ€ng oxĂ„. Det Ă€r hĂ€rligt att sĂ„ fina klockor kan fĂ„ testas av flera. JĂ€ttefin klocka! 👍😍
Se dÀr ja, lÀtt hÀnt i den hÀr lilla ankgroddammen kanske. Kanonklocka som var snÀppet bÀttre Àn jag trodde pÄ förhand.
En spontan chansning som gick hem...för en gĂ„ngs skull đŸ€Ș
Ser förresten jÀttegÀrna mer av dina smÄ skönheter. Ska lÀtt försöka sniffa upp nÄn mer, men har heller inte sÄ brÄttom
PPKWd6b.jpg
 
Topp