• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Ja den Àr riktig fin, sitter bekvÀmt ocksÄ.
Fanns nyligen en svart blÄ lillebror modell pÄ Tradera nyligen som gick för riktigt bra pris. Glömde bort den, undrar om det gick till nÄgon hÀr pÄ forumet.
SĂ„g den oxĂ„, och var liiite sugen pĂ„ att bjuda.. Men kan hypotetiskt sett kanske rĂ„kat handla nĂ„got trots mitt köpstopp, sĂ„ det fick vara🙄 :bag: 😎
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
SÄdÀr nu kan G-Shock livet börja pÄ allvar igen.
Blir att korta lÀnk ikvÀll
PXL_20230803_125302645.PORTRAIT.ORIGINAL.jpg
PXL_20230803_125256652.PORTRAIT.jpg
PXL_20230803_125352158.jpg
- En av de bĂ€sta 👏
 

dragonhf

Rolex
SĂ„g den oxĂ„, och var liiite sugen pĂ„ att bjuda.. Men kan hypotetiskt sett kanske rĂ„kat handla nĂ„got trots mitt köpstopp, sĂ„ det fick vara🙄 :bag: 😎
Bra jobbat, att du kunde stÄ emot.
Den gick för 600kr, i det skicket, ett otroligt bra pris. Hade jag inte glömt hade jag nog bjudit pÄ den, trots att jag inte behöver fler klockor haha.
Var nÀra att köpa den nÀr den lÄg ute för köp nu pris 1000kr. (ocksÄ mycket bra pris för den klockan)
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Bra jobbat, att du kunde stÄ emot.
Den gick för 600kr, i det skicket, ett otroligt bra pris. Hade jag inte glömt hade jag nog bjudit pÄ den, trots att jag inte behöver fler klockor haha.
Var nÀra att köpa den nÀr den lÄg ute för köp nu pris 1000kr. (ocksÄ mycket bra pris för den klockan)
Nya priset var ju riktigt bra. 🙂 Bara att gratulera köparen👍
 

roloj

Cartier
2-Faktor
Om nÄgon undrar, efter att jag sÄlt av allting kommer jag spara 1-2 st G-shocks. Denna Àr inkluderad. @roloj
En DW-6600 som fÄtt moderna klÀder.
DSC00244.jpg
Riktigt fin den dÀr! Antar att du postat den förut men isf har jag hunnit glömma bort den. Fox Fire dessutom!
Meh! Varför har ingen talat om för mig att den hÀr knasbollen till fyrkant Àr en 40-Ärs screwback?!?
b2594578068535e0f9577acfea4db548.jpg
Har inte provat transparenta band men tror inte att det Àr nÄgot för mig. Men Àr det det riktiga kretskortet som syns genom displayen eller Àr det nÄgot slags tryck? Om det faktiskt Àr kretskortet Àr det ju helgrymt!
 

Urtyp

Audemars
Riktigt fin den dÀr! Antar att du postat den förut men isf har jag hunnit glömma bort den. Fox Fire dessutom!

Har inte provat transparenta band men tror inte att det Àr nÄgot för mig. Men Àr det det riktiga kretskortet som syns genom displayen eller Àr det nÄgot slags tryck? Om det faktiskt Àr kretskortet Àr det ju helgrymt!
Jag tycker transparanta band Àr riktigt roliga som omvÀxling. TyvÀrr har dom en tendens att bli gula. MÄste erkÀnna att jag inte vet 100% men tror det Àr riktiga kretskortet. Den guldiga fyrkanten i mitten med dom fyra stjÀrnorna gissar jag pÄ Àr enbart utsmyckning (och inte en ic-krets eller dyligt).

Edit, en duck-duck-going gav svaret att det Ă€r det riktiga kretskortet man ser och verkar Ă€ven vara en ic-krets. đŸ€™

Bild frÄn 6940 modellen.
Screenshot_20230804-112644~2.png
 
Senast Àndrad:
Topp