• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nygren

Audemars
2-Faktor
Godmorgon
IMG_9226.jpeg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Nej!!! đŸ˜± Jag har fĂ„tt en repa pĂ„ min nya Casioak. Jag klumpade mig och rĂ„kade stöta till klockan mot en hĂ„rd plastkant. Ni ser det ljusare strecket snett över armbandet.
Har försökt med mikroduk utan resultat. Och vet inte vad jag vĂ„gar anvĂ€nda utan risk att det blir Ă€nnu vĂ€rre. Vad ska jag göra? đŸ„č

1000017915.jpg


Överdriver en aning. Är inte förtvivlad. Detta Ă€r ingen katastrof nĂ€r det handlar om en sann beater. Och det syns inte Ă€ndĂ„ normalt. ÄndĂ„ "babyar" jag Ă€ven mina G-shockar litegrann, och funderar pĂ„ hur jag kan putsa bort repan...
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Nej!!! đŸ˜± Jag har fĂ„tt en repa pĂ„ min nya Casioak. Jag klumpade mig och rĂ„kade stöta till klockan mot en hĂ„rd plastkant. Ni ser det ljusare strecket snett över armbandet.
Har försökt med mikroduk utan resultat. Och vet inte vad jag vĂ„gar anvĂ€nda utan risk att det blir Ă€nnu vĂ€rre. Vad ska jag göra? đŸ„č

1000017915.jpg


Överdriver en aning. Är inte förtvivlad. Detta Ă€r ingen katastrof nĂ€r det handlar om en sann beater. Och det syns inte Ă€ndĂ„ normalt. ÄndĂ„ "babyar" jag Ă€ven mina G-shockar litegrann, och funderar pĂ„ hur jag kan putsa bort repan...
Det Ă€r sĂ„ en G-Shock bör se ut 😍 Man fĂ„r se det fina i det istĂ€llet, nu Ă€r den helt unik och du kommer aldrig ta fel om du hade haft tvĂ„ likadana framför dig!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
I vĂ€ntans tider. Klockmagasinet ska ha lĂ€mnat över paketet för 3 dagar sedan. ÄndĂ„ stĂ„r det att de vĂ€ntar pĂ„ inlĂ€mning. PostgĂ„ngen gĂ„r tydligen trögt i Finland...

De Ă€r sega, iaf klockmagasinet dĂ€remot tog det en dag nĂ€r det kom till Sverige. Men för bra priser sĂ„ en dag hit eller dit fĂ„r vara vĂ€rt det 🙂
 
Topp