• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1001 intressanta och begåvade inlägg på KS

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hur firar man det. Tänkte slå på stort och lägga upp 1 001 bilder från mitt Photobucketkonto. En del klockor, en del mingelbilder från GTG:s, klockmässor och några Kaplans klockkvalitet, en del rent trams och ett och annat dickshot ;-)

Höll på i tre dygn med att sortera ut de bilder jag tycker är bäst. Ett djävla slit, men vafan - det 1 001 inlägget kommer ju bara en gång.

Håll i er. Nu kör vi ;-)
F3B5D049-769C-4C1B-B2C6-D49B3BFCD22E-1256-000001AE68290544_zpsee7cbc60.jpg
 
U

urinvånaren

Guest
Jag känner stor trygghet när vi har Joberman ibland oss.:)
 

Ricrob

Patek
Episkt!

In fakto gjorde jag en sådan en gång.. Ny plattform och dagen efter RobE-jippot.. Laddade in 50-60 bilder med text och hela kittet, 1,5 timmar senare trycker jag posta, vad hände tror ni..?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Vad hände med ron jeremy?
Men hallå. Det är fortfarande Ron. Han har bara blivit äldre, tunnhårigare och skaffat glajjor. Mustaschen är inte lika tät och yvig heller. I varje fall var det det Propagandaministern lät meddela när jag pm:ade honom och frågade varför han bytt min avatar.

J-Dawg
Politruk
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Nej nej, du hade ju KS mest komiska avatar.... Varför bytte du? :(

Men grattis till dina 1000 inlägg. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Allt för optimeringen!
Kan dock höja den gränsen lite. Höjer till 50/inlägg.
 
Topp