Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köpes 21mm Bandstift IWC 3717

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av gustavc, 28 april 2013.

1. gustavc
    Trådstartare

gustavc Stadsbo

Från:
    Örebro bosatt Shanghai
    Hej Klocksnack,

Då jag bor många mil från närmaste IWC AD så ber jag er nu om hjälp!

Jag är ute efter 2 par 21mm bandstift till min IWC 3717 dels till stållänken och dels till gatorbanden (kan vara så att det är samma till båda och då behövs endast ett par!).

Jag har beställt 5 olika par från nätet men kvaliten har vart alldeles för undermålig för att jag skall känna mig säker med dessa i klockan.

Dessutom är 21mm bandstiften inte helt enkelt att hitta!

Om någon har ett par över eller har svängarna förbi en AD så köper jag gärna dessa och jag börjar bli halvt desperat så är villig att betala bra!

2. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Skickar in någon snäll AD per post om du betalar i förskott? Låter full rimligt.

3. gustavc
    Trådstartare

gustavc Stadsbo

Från:
    Örebro bosatt Shanghai
    Du den tanken slog mig inte. Skyller på för mycket på jobbet! Jag ringer runt och här imorgon!:)

4. Anders W

Anders W Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tycker Urtid har bra bandstift. Finns 21 mm som är 1,8 mm tjocka.

Sjöö Sandström Royal Straps