• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

30.000 kr. Vad köper ni?

Zed

Swissera
Professional Dealer
Tog mig hem till Göteborg igår och spanade in denna. Blev kärlek vid första ögonkastet. Det perfekta aktivitetsuret med gummiband. Hur nöjd som helst! Väldigt gediget bygge som nog tål det mesta. :D

Tack för hjälpen alla!

 

naggge

Panerai
Grattis! Hade själv en sådan (kanske samma som har vandrat vidare på forumet?) och där snackar vi stabilitet i en klocka. Enda nackdelen är den jävligt fiffiga bandinfästningen.
 
  • Like
Reactions: Zed

Zed

Swissera
Professional Dealer
Grattis! Hade själv en sådan (kanske samma som har vandrat vidare på forumet?) och där snackar vi stabilitet i en klocka. Enda nackdelen är den jävligt fiffiga bandinfästningen.
Ja, jag såg att du också haft denna men inte just detta ex. Bandinfästningen försvårar byte så klart men för mig som bara ska ha den på gummi är det faktiskt en fördel att inte ha pins som kan gå av. Nu sitter bandet där stensäkert.
 
Topp